خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی بسیج با مدافع حرم در همدان:

سپاه و بسیج در دفاع از مظلومان حد و مرزی ندارد/وجود رهبری مهم‌ترین عامل امنیت در کشور

مدافع حرم حضرت زینب(س)گفت: سپاه و بسیج مختص و محدود به داخل کشور نیست و در دفاع از مظلومان حد و مرزی ندارد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۶۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدافع حرم حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه حمایت از جبهه مقاومت کار بسیار ارزشمندی است، اظهار داشت: کمک‌های ارسالی به جبهه مقاومت سبب تقویت روحیه رزمندگان و مردم سوریه می‌شود.

وی افزود: تمام کمک‌های ارسالی مردمی به دست رزمندگان و مردم سوریه می‌رسد و دل آنها از این همه پشتیبانی شاد می‌شود.
این رزمنده جبهه مقاومت با اشاره به ضرورت کمک به جبهه مقاومت ادامه داد: کمک‌ها ارزش معنوی بسیار بالایی دارد و تاثیر فوق العاده‌ای بر مردم سوریه دارد.

وی با بیان اینکه اجر کمک به جبهه مقاومت اگر از اجر جهاد رزمندگان در جبهه بیشتر نباشد کمتر نیست، تصریح کرد: با توجه به تبلیغات گسترده علیه کشور ایران در تمامی کشورها وقتی از طرف کشورمان مواد غذایی و پوشاک به دست مردم سوریه می‌رسد آنها به این باور می‌رسند که ایرانیان به فکر مظلومان و ستمدیدگان هستند و به دیگر کشورها کمک می‌کنند.

وی بیشترین نیاز مردم سوریه را مواد غذایی و پوشاک عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در حال حاضر بیشترین کمک‌های لازم لباس گرم است و برای بالا بردن روحیه مردم منطقه بر روی کمک‌های ارسالی متن «ارسالی از طرف ایران» به زبان عربی نوشته شود.

وی در ادامه به پیام کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: حضور مردم در پشت جبهه و شرکت همگانی در جمع‌آوری کمک‌ها نشان از بصیرت مردم دارد که تکلیف شرعی خود را در دفاع از مظلومان انجام داده‌اند و اگر نتوانستند در جبهه حضور داشته باشند، با کمک‌های خود به نوعی در جبهه ایفای نقش می‌کنند و به همگان ثابت می‌کنند تا پیروزی مظلومان و ستم دیدگان از جبهه حق دفاع می‌کنند.

مدافع حرم حضرت زینب(س) در خصوص ضرورت حضور مدافعان حرم ایرانی در جبهه مقاومت تاکید کرد: سپاه و بسیج مختص و محدود به داخل کشور نیست و در دفاع از مظلومان حد و مرزی ندارد.

* اگر در سوریه با دشمن نجنگیم باید در خیابان‌های شهر خود بجنگیم

وی اضافه کرد: از بعد اخلاقی اگر به قضیه بپردازیم در طول هشت سال دفاع مقدس تمام کشورها علیه ایران بودند و تنها کشوری که در آن زمان از نظر تجهیزات و مهمات به کشور ما کمک کرد، سوریه بود.

وی در خصوص بعد سیاسی حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت عنوان کرد: اگر ما در سوریه و عراق در مقابل تروریست‌ها و تکفیری‌ها و داعش مقابله نکنیم باید در کوچه و خیابان‌های شهرهای خود وارد جنگ با دشمن شویم بنابراین می‌طلبد جبهه خود را به مناطق دورتر از مرزها ببریم تا کشور دچار آسیب نشود.

وی افزود: به لحاظ موقعیتی اگر ما از سوریه دفاع نکنیم آن را از دست خواهیم داد و خط ارتباطی ما با خط مقاومت لبنان و فلسطین قطع خواهد شد.

این مدافع حرم اضافه کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس به این صورت بود که یک خاکریز دشمن و یک خاکریز کشور ایران قرار داشت و در بیابان‌ها و کوهستان‌ها روبری هم قرار می‌گرفتند ولی جنگ سوریه، جنگ شهری است و رزمندگان دفاع مقدس که در جبهه مقاومت حضور دارند نیز اذعان دارند که چنین عملیات‌ها و نیروهای جنگنده‌ای در طول دفاع مقدس ندیده بودند.

* عدم وجود وحدت بین مردم مهم‌ترین عامل ایجاد جنگ داخلی

این رزمنده جبهه مقاومت با اشاره به جنگ سوریه عدم وجود وحدت بین مردم این کشور را مهم‌ترین عامل ایجاد جنگ دانست و اظهار داشت: در مردم سوریه همه نوع دین و مذهب وجود دارد و دشمن از این امر برای تفرقه‌افکنی استفاده کرد.

وی با اشاره به وجود 10 گروه تکفیری مخالف بشار اسد و داعش در سوریه بیان داشت: این گروه‌های تکفیری هم با یکدیگر، هم با دولت و هم با داعش و نیروهای جبهه مقاومت و مدافعان حرم در حال جنگ هستند.

مدافع حرم حضرت زینب(س) با اشاره به فقر مالی شدید در سوریه اظهار داشت: در کشور ما به لطف امام زمان(عج)، امام راحل (ره) و رهبری عظیم الشأن(مد ظله العالی) امنیت و آسایش و رفاه وجود دارد.

وی با اشاره به برخی بی عدالتی و مشکلات اقتصادی و فساد در کشور، وجود رهبری را مهم‌ترین عامل ایجاد امنیت در کشور معرفی کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هر نوع بی عدالتی، فساد ووجود مشکل را زیر سوال می برد.

* خانواده‌های شهدا فقط با خدا معامله می‌کنند

مدافع حرم حضرت زینب(س) در خصوص انگیزه حضور خود در جبهه مقاومت اظهار داشت: عشق به اهل بیت(ع)در وجود ما همواره وجود دارد و زندگی و دین خود را مدیون اهل بیت(ع) هستیم ودر هر زمان در عراق، نجف، کاظمین و سوریه در حفظ دین و ارزش‌های اسلامیو دفاع از مظلومان وارد عمل می شویم.

وی با اشاره به بیش از سه دوره حضور خود در جبهه مقاومت از حضور مجدد در این جبهه خبر داد و اظهار داشت: تا زمانی که تضاد بین حق و باطل وجود دارد و به مظلومان و ستم‌دیدگان عالم ظلم می‌شود بر خود لازم می دانم که در جبهه حضور یابم و تا آنجا که در توانم باشد انجام وظیفه کنم.

وی با بیان اینکه امروز خط مقدم مسلمانان در سوریه و عراق است و باید در برابر گروه های تکفیری، تروریستی و داعش از خط مقاومت دفاع کرد، افزود: امید است در سوریه که حرمین مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) وجود دارد با حضورمان تمام زندگیمان فدای این بزرگواران شود.

این رزمنده جبهه مقاومت و همرزم شهیدان مدافع حرم «مجید صانعی»، «سید میلاد مصطفوی» و «مجتبی کرمی» بیان داشت: بنده حدود 10 سال با شهید کرمی ارتباط داشتم و با شناختی که از ایشان دارم شهادتش حاصل پاداش احترام به پدر و مادرش بود.

وی یادآور شد: برخی بر این شایعه دامن می‌زنند که رزمندگان به خاطر پول و مادیات وارد جبهه مقاومت می شوند، این افراد با این شایعه‌ها و سخنان آتش به دل خانواده شهدای مدافع حرم می زنند.

وی با بیان اینکه ما به شهدا مدیون هستیم و باید در قیامت در مقابل آنها و خانواده آنها پاسخگو باشیم، خاطرنشان کرد: خانواده این شهدا فقط با خدا معامله می کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار