خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان

زمان مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید"سید مهدی حسینی" اعلام شد

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از زمان اجرای مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر "شهید سید مهدی حسینی" خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۹۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: مراسم استقبال از سروان پاسدار "شهید سید مهدی حسینی" سه شنبه 95/9/23 راس ساعت 15:30 در میدان بسیج می باشد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید بزرگوار نیز در همان روز (سه شنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار می گردد.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه از همه مردم دعوت می شود که با حضور پرشور خود با آرمانهای این شهیدان بزرگوار بیعت کنند، بیان داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار چهارشنبه مورخ 95/9/24 راس ساعت 8:30 از معراج الشهدا گرگان( بهداری سپاه) به سمت امامزاده عبدالله گرگان در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد و سوم شهید نیز در همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان می باشد.

گفتنی است "شهید سید مهدی حسینی" از گروه 45 مهندسی رزمی جوادالائمه (ع)گردان تخریب، در تاریخ 1395/9/22 براثر برخورد با تله انفجاری اشرار در منطقه عمومی سراوان ( سیستان و بلوچستان) در راه تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سن 31 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها