خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید گلستان

10 عنوان کتاب در اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ۱۰ عنوان کتاب با تیراژ یک هزار جلد در اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۰۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، علی اصغر فاضلی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران به برنامه‎های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برای زندانی‎های سیاسی که قبل از انقلاب و زمان انقلاب تا سال 1357 در بازداشت نیروهای رژیم بعث بودند برنامه‎ای را خواهیم داشت.

وی به  دیدار با 48 خانواده شهدای انقلاب تحت عنوان فجرآفرین در 14 بهمن اشاره کرد و گفت: نصب بنر و برنامه‎های تلویزیونی از دیگر برنامه‎هایی است که در دهه مبارک فجر خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به برنامه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و گفت: مقرر بود که از 4 هزار خانواده شهید و 500 جانباز بالای 50 درصد دیدار انجام شود که تا این لحظه 2 هزار و 441 خانواده شهید و خانواده جانباز بالای 50 درصد دیدار انجام شده است.

فاضلی با بیان اینکه به غیر از این تعداد یک هزار و 100 دیدار در شهرستان گرگان انجام شده است، یادآور شد: بیش از 3 هزار و 500 دیدار از خانواده شهید و جانباز بالای 50 درصد در استان گلستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 10 عنوان کتاب با تیراژ یک هزار جلد به چاپ رسیده است، گفت: روز اجلاسیه 4 هزار شهید از این کتاب‎ها رونمایی خواهد شد و در این راستا رونمایی سایت‎های اینترنتی را هم داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: جمع‎آوری اسناد از ابتدای انقلاب تاکنون انجام شده و اسناد به تهران انتقال داده شده است.

فاضلی برای حضور مسئولان در یادواره شهدای استان حرف داریم، گفت: در برخی از یادواره‎ها حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی به اندازه انگشتان دست هم نیست.

وی با بیان اینکه به نظر می‎رسد خلاء در حضور مسئولان در یادواره شهدا وجود دارد، افزود: وقتی مسئولان در این یادواره‎ها حضور پیدا نمی‎کنند انگیزه در بین جوانان برای برپایی یادواره‎ها و گرامیداشت‎ها کاهش پیدا می‎کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: 10 برنامه رسمی در طول سال در گلزارهای شهدا داریم و در این مراسم‎ها نیز شاهد هستیم که حضور مدیران در این مراسمات کم‎رنگ است.

فاضلی به نصب المان 5 آذر در گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: برای جانبازان 70 درصد یک مکان مخصوص را در سالن در نظر بگیریم و این امر محقق شد و قرار شد در مقابل جایگاه، جانبازان 70 درصد یکجا و با ویلیچر باشند.

وی با بیان اینکه 25 جانباز ویلچری در استان گلستان داریم، یادآور شد: برای جانبازان 70 درصد برای هر کدام یک چفیه از مقام معظم رهبری گرفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها