خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان خبر داد

افتتاح نخستین صندوق قرض‌الحسنه بسیج مساجد در نهبندان

فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: نخستین صندوق قرض‌الحسنه بسیج مسجد امام حسن مجتبی(ع) به منظور اعطای وام به افراد نیازمند با مشارکت خیران محله افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۸۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی اکبر علیرضایی فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع)  نهبندان در مراسم افتتاحیه صندوق قرض‌الحسنه مسجد اظهار داشت: با توجه به تاکید دین مبین اسلام بر سنت قرض الحسنه و اهمیت احیای این سنت الهی در شکل گیری جامعه اسلامی و اقتصاد سالم، پایگاه بسیج مسجدامام حسن مجتبی(ع) تصمیم به راه اندازی صندوق قرض الحسنه نمود.

 وی اظهار داشت: با افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد افراد خیری که در هر محله زندگی می‌کنند با هماهنگی امام جماعت مسجد مبالغی را در صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌کنند.و شناسایی افراد واقعی نیازمند به وام از طریق امام جماعت مسجد و افراد همان محله صورت می‌گیرد.

 علیرضایی بیان داشت: وجوهات این صندوق قرض‌الحسنه حالت رفت ‌و برگشت دارد و به خیران این اطمینان داده میشود که پول آنها به هیچ وجه از دست نمی‌رود و پس از مدت زمانی که تعیین کردند، می‌توانند این پول را پس بگیرند.

وی افزود: امیدواریم در این امر شاهد حضور فعال ائمه جماعات، هیئت امنا و مسجدی‌های هر محله برای جذب افراد خیر در راه‌اندازی و افزایش بودجه این صندوق‌ باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها