خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) قم:

حوزه مقاومت «شهید ابراهیمی» به عنوان حوزه برتر کشوری انتخاب شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) قم با دارا بودن 26 پایگاه فعال موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۲۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
حوزه مقاومت «شهید ابراهیمی» به عنوان حوزه برتر کشوری انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین درخشان‌نیا اظهار کرد: به فضل الهی و مدد شهدا توانستیم همدلی و مودت بسیار عالی در بین مجموعه شهید ابراهیمی ایجاد کنیم.

وی افزود: در ابتدای حرکت جهادی حوزه به سمت پیشبرد اهداف لازمه کار گزینش و انتصاب افرادی توانمند و پویا به عنوان شورای فرماندهی بود که طبق دستورالعمل شهید الله‌دادی، طلاب و بسیجیان کارآمدی در این زمینه منتخب و مشغول فعالیت شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط حوزه شهید ابراهیمی بیان کرد: جابه‌جایی فرماندهان پایگاه‌ها یکی از اقدامات صورت گرفته بود، بسیاری از فرماندهان این حوزه بیش از 20 سال در منصب فرماندهی بودند و این افراد جابه‌جا شده و طلاب توانمند و صاحب نفوذ با نظر ائمه جماعات و امنای مساجد منتصب شدند.

درخشان‌نیا عنوان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بسیج لازم بود با ادارات و موسسات همراه تعامل سازنده‌ای صورت بگیرد که با مدد شهداء، ارتباط بسیار خوبی با ادارات استان برقرار شد.

وی تعامل با شهرداری‌های مناطق یک، چهار و هفت و همچنین تعامل با کلانتری های 11 ، 15 و 21 را از جمله اقدامات حوزه نام برد و تصریح کرد: تعامل با دفاتر مراجع تقلید، آتش نشانی استان، اداره کل آموزش و پرورش، مدارس دولتی و غیرانتفاعی محدوده حوزه، دانشگاه‌ها، بانک‌های منطقه، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، معاونت تبلیغ حوزه و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی از دیگر اقدامات حوزه بود که توانست در موفقیت آن تاثیر گذار باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم بیان کرد: تعامل‌ها سبب شد بسیاری از برنامه‌ها در سطح استان به‌صورت عالی انجام شود، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد پایگاه‌های بسیج، به فضل الهی پایگاه‌های حوزه از هفت پایگاه به 26 پایگاه اضافه شده و توانستیم طی این مدت 18 پایگاه برادران و 12 پایگاه خواهران ایجاد کنیم.

درخشان‌نیا گفت: با ظرفیت‌های به وجود آمده سازماندهی بسیار خوبی در عملیات حوزه انجام شده و توانستیم در سه گردان امام حسین(ع)، بیت المقدس و امام علی(ع)، 100درصد سازماندهی داشته باشیم و در رزمایش کشوری خلیج فارس نیز گردان بیت المقدس حوزه به عنوان گردان برتر کشوری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته نیز گروهان رژه حوزه شهید ابراهیمی به عنوان گروهان برتر استان انتخاب شد، اظهار کرد: در زمینه جذب و حلقات صالحین اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و بیش از 100 درصد ابلاغات انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم خاطرنشان کرد: این موفقیت با همدلی و مودت و محبت حاصل شده در سطح مجموعه شهید ابراهیمی  است.
ارسال نظرات