خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

جای خالی قرارگاه علمی در خراسان جنوبی

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آن چیزی که بیشتر از همه در استان احساس نیاز می شود با توجه به اینکه قرارگاه های مختلفی داریم اما قرارگاه علمی جایش خالی است .
کد خبر: ۸۷۹۱۶۳۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عقیلی پور صبح امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران حوزه دفاعی استان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دو روز گذشته ، رئیس تحالف ملّی شیعیان عراق را به جدی گرفتن علم و پژوهش در عراق و دوم به اعتماد نکردن به امریکایی ها توصیه کردند.

وی عنوان کرد: در سطح استان هماهنگی های خوبی با سازمان های علمی و پژوهشی انجام گرفته و در رده های نظامی موضوع اندیشه ورزی پیگیری می شود.

مسئول بسیج علمی پژوهشی استان ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب بر گسترش هیئت های اندیشه ورزی در رده های بسیج است و پژوهش و فن آوری در رده های مختلف دنبال می شود.

وی ابراز داشت: سعی شده که در علمی کاربردی و پژوهش های نظری در سطح استان کار شود .

عقیلی پور ادامه داد: آنچیزی که بیشتر از همه در استان احساس نیاز می شود با توجه به اینکه قرارگاه های مختلفی داریم اما قرارگاه علمی جایش خالی است .

وی متذکر شد: یک دستگاهی در استان باید پرچم علم را دست گیرد و از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در این حوزه بیشتر بهره برداری صورت گیرد تا کار جزیره ای مراکز در این زمینه کمتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها