خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای ناحیه پاوه+تصاویر

یادواره شهدا به مناسبت هفته وحدت در روستای سریاس با حضور بخشدار مرکزی وامام جمعه روستا وفرماندهی وپرسنل حوزه شهید سیفی چورژی، و جمعی از مسئولین این شهرستان و بسیجیان پایگاه شهید حسینی سریاس در پاوه برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۱۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، یادواره شهدای پایگاهی به مناسبت هفته وحدت در روستای سریاس  باحضور بخشدار مرکزی وامام جماعت روستا  وفرماندهی وپرسنل حوزه شهید سیفی چورژی، وجمعی از مسئولین و بسیجیان پایگاه شهید حسینی سریاس برگزارشد.
 
 
سرهنگ پاسدار مربوط فرزذ دراین مراسم ضمن خیرمقدم به مطالب تأثیرگذاردرمورد 8سال دفاع مقدس اشاره کردو اظهار داشت: فلسفه فداکاری رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست ودردفاع مقدس برای شهادت رزمندگان از یکدیگر سبقط می گرفتندو این انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا وحضور رزمندگان درجبهه به سربلندی ها وموفقیت ها دست یافته است.
 
 
درادامه ملا اشکان رستمی  امام جماعت مسجد روستا ی سریاس  بابیان تبریک فرخنده میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت ومیلاد باسعادت به مسئله نبوت واهمیت آن اشاره کرد. و اظهارداشت: خداوند1400سال قبل از خلقت آدم، وجودنازنین رسوا الله رابه صورت نورمحمدی خلق کرده بود.
 
 
وی درادامه با اشاره به عظمت هدایت افزود: انسان برای رسیدن به اهدافش نیاز به نوری داردتاراه رابرایش روشن کندوبرای رسیدن به هدف نهایی که همان خداونداعلی است چراغ ونوری لازم است که از طرف خداوندبرای مانشان داده شده است و همان طور که درقرآن آمده خودخداوندوقرآن واولیای الهی است.
 
امام جماعت روستا باتوجه به اهمیت دین ودینداری بیان کرد: دین دراصلاح فردوجامعه تأثیربسزایی داردوحفظ دین ودینداری وسیله خوشبختی است وجامعه ای که به دین پایبندنباشد ،واقع بینی وروشنفکری را از دست می دهد در ادامه بخشدار محترم مرکزی شهرستان پاوه ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان این یادواره وهمچنین تبریک میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) افزودچنین یادواره هایی  بهترین دانشگاه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ما امروز در مقابل خون شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.
 
 
ایشان درر ادامه افزود:  شهدا از مکتب اسلام و کشور پاسداری کردند : ما باید قدردان جانفشانی های شهدا باشیم.
 
 
مولودی خوانی و تجلیل از خانواده های شهدا از برنامه های این یادواره بود.
 
 
روستای سریاس 4 شهید تقدیم  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 
 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
 
ارسال نظرات