خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

انقلاب ما یک دوره بازخوانی از اسلام در تاریخ است

با حضور جمعی ازسرگروها،مربیان وسرمربیان حلقه های صالحین وشورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) هیئت یاوران ولایت در حسینه شهید قلی زاده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۹۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

انقلاب ما یک دوره بازخوانی از اسلام در تاریخ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: شما عاشقان ولایت گرد هم آمدید تا ازارزشهای الهی پاسداری کنید.

وی با اشاره به اینکه در جوامع که فرمانروایی دارند از این ارزشها خبری نیست، افزود: این امتیازات فقط در جامعه دینی و ولایی یافت می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه، ما منبع و مرکزی داریم که رکن وسیع عالم وجود هست که مردم به آن تکیه می زنند تاکید کرد: از جای جای عالم در ایامی به نام اربعین میلیون ها انسان به خاطر همین مقدسات که امروز شما از آن تجلیل بعمل می آورید قیام می کنند، نام و یاد امام حسین (ع) زنده است و زنده خواهد ماند.

استاد یار صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تاکید کرد: این سرمایه های الهی و بزرگ مختص من و شما قرار داده اند این را ما باید در وجودمان نهادینه کنیم.

اکبری اظهارکرد: امروز نورانیت عالم به خاطر اتصال به این منبع است، عالم سر سفر پیامبر خاتم (ص) ارتزاق میکند حتی آنان که امروز به نوعی منکر این ارزشها هستند روزی خور این سفره هستند.

وی با بیان اینکه، خط نور و خط جهالت از آغازین روز خلقت مقابل هم بودند و هستند، تا روز قیامت هم این گونه است بیان کرد: درحوزه نور، جهل نمی تواند ورود کند علمی که متصل به این نور باشد روشنایی مطلق است ائمه متصل به نور خداوند هستند.

اکبری در ادامه افزود: امیر المومنین علی (ع) فرمودند: مومنی که دارای نوراست، این مومن اگر من برای خدا با شمشیرم بر پیشانی او بزنم که او بقض و دشمنی ما را در دل قرار بدهد او هرگز دشمن نخواهد شد و اگردنیا را با همه زیبایی هایش با همه ویژگی هایش به منافق ببخشم او محبت و عشق من را در دل جا بدهد او هرگز دوستدار من نخواهد شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به مقام وجایگاه پیامبر(ص) تاکید کرد: اگر امروز پیامبر دارای ارزش و مقام است به خاطر این خصیصه است که اول عبده و بنده خداوند شد؛ بعد رسول خدا گردید.

اکبری در ادامه اظهار کرد: این بندگی بود که رسالت را معنا بخشید این بندگی پیامبر اعظیم الشان اسلام (ص) بود که رسالت را به معنای واقعی کلمه تبیین و تفسیر و تشریح کرد، تا این انسان بتواند به عمیق آن پی ببرد.

استاد یار صالحین ناحیه مقاومت امام رضا (ع) با ذکر این نکته که، هر علمی بنا نیست اثرگذار باشد، هرعلمی نمی تواند به انسان محصول بدهد افزود: جهل بسیاری از دانشمندان و عالمان آنها را از پا درآورد، علم داشتند اما علم منجی نبود این علم ناجی نبود که او را از غرق شدن نجات بدهد؛ علم ناجی آن است که از محضر اولیاء دین و ائمه اطهار گرفته شود که مکملش وجود نازنین نبی اکرم (ص) با رسالتش و وجود مبارک امیر المومنین (ع) که باب علم است.

وی در ادامه تاکید کرد: علم ومعرفت به معنای دانستن نیست وبلکه به معنی فهمیدن است اگر به معنای دانستن باشد ممکن است انسان در یک جاهایی کم بیاورد، ممکن است در حال سرعت متوقف و پیاده شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه، بعضی ها دچار سردگمی و بی بصیرتی شدند؛ در پناه بی بصیرتی پناه آوردند به بیگانیان تصریح کرد: انقلاب ما یک دوره بازخوانی از اسلام در تاریخ است.

وی در ادامه تصریح کرد: رمزمبارزه ومقاومت و پایمردی وپایداری را به معنی واقعی کلمه آنجا لمس می شود که در صحنه امام بزرگوار(رض) در مسیر راه حتی یک لحظه و یک چشم به برهم زدن هم به خود تردید راه نداد، که مقام معظم رهبری نیز در این مسیر قرار دارد.

همچنین در این نشست از رده ها ونفرات برتر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا سپاه قم که در جشنواره مالک اشتر حائز رتبه شدند تقدیر گردید.

خاطرنشان می شود در این مراسم حجت الاسلام شریعت نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) و حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بخش جعفریه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات