خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

هدف از اجرای اجلاسیه انتقال فرهنگ به نسل آینده است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: انتقال فرهنگ به نسل آینده ، تحکییم و تقویت باورهای دینی در لایه های درونی جامعه، زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا برای نسل های آینده از اهداف مهم برگزاری این اجلاسیه می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۰۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد صبح امروز در آیین اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص برنامه های اجرا شده کمیته فرهنگی اظهار کرد: اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان فرصت ارزنده ای برای حوزه فرهنگی بود.

وی اساس کنگره را فرهنگی، ارزشی، معنوی خواند و تصریح کرد: انتقال فرهنگ به نسل آینده ، تحکییم و تقویت باورهای دینی در لایه های درونی جامعه، زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا برای نسل های آینده از اهداف مهم برگزاری این اجلاسیه می باشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان داشت: یقینا جامعه با برگزاری این اجلاسیه به مراتب بیشتر و بهتر با فرهنگ شهید و شهادت آشنا می شود .

حجت الاسلام ولی نژاد یاد آور شد: پیش از اجلاسیه اصلی هزاران برنامه اجرا شده است که به غنای استان کمک شایانی کرده است

وی افزود: در استان هفت دایره داشتیم که هر دایره ده ها و در بخشی از دوایر بیش از صدها برنامه اجرا و بیش از هزار یادواره برگزار کردیم .

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان به بخشی از برنامه های شاخص اجلاسیه اشاره کرد و گفت: میثاق قرآنی ها با شهدا، اسوه های صبر، تجمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، کنگره شهدای روحانی ، کنگره شهدای اهل سنت، مسابقه لاله ها و غیره از برنامه های مهمی بود که با همت همه اقشار جامعه به نحو احسنت به اجرا در آمد.

حجت الاسلام ولی نژاد خاطر نشان کرد: امسال استان گلستان موفق شد یک کار بزرگ ارزشمند دینی و فرهنگی که می تواند سالهای طولانی استان را پیش ببرد و برای استان یک انرژی مظافی را ایجاد کند را به انجام رساند.

وی در پایان متذکر شد: مقام شهدا بسیار بالاست و ما تنها می توانیم در حد خود در راه شهدا قدم برداریم .

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها