خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان؛

یک هزار و 607 برنامه ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان انجام شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: : کار گروه و کمیته ورزش و جوانان از سال گذشته یک هزار و 607 برنامه ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان انجام داده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۱۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، بهمن طیبی صبح امروز در آیین اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: کار گروه و کمیته ورزش و جوانان از سال گذشته یک هزار و 607 برنامه ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان انجام داده است.

وی افزود: برخی برنامه مثل المپیاد ورزشی استان و جام روستا قهرمان به صورت ملی به خوبی پرداخته شد و امروز به صورت یک مدل ملی در کشور در حال پیگری و اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بیان داشت : در این راستا چند مسابقه فرا ملی و مسابقات در حد مناطق کشور و استان داشتیم که در مجموع هشت هزار ساعت برنامه به عنوان 4000 شهید استان گلستان برگزار شد و بالغ بر ده مکان تازه افتتاح و به نام شهدای گرانقدر استان نامگذاری شدند.

طیبی یادآور شد: 15 آذر ماه یادواره گرانقدر 277 شهید ورزشکار با این تعریف که 274 تن از شهدا جنگ تحمیلی و سه تن شهدای مدافع حرم هستند در آستان مبارکه امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

وی گفت: اولین المپیاد ورزشی جزو اصلی ترین برنامه های اجلاسیه بود و اولین کمیته بودیم که این برنامه را اجرا کردیم و اعتبار آن از طریق کمیته تلفیق بودجه به مدیریت برنامه ریزی اعلام و تامین شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در پایان  با اشاره به نامگذاری المپیاد ورزشی گلستان به اجلاسیه 4000 شهید استان، خاطرنشان کرد: باعث افتخار ما بود که این رقابت‌ها را با نام چهارهزار شهید گلستان برگزار کنیم و از تمامی کسانی که برای برگزاری آن زحمت کشدیند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه المپیاد به عنوان میعادگاه ورزش گلستان محسوب شود، یادآور شد: این رقابت‌ها در سال‌های آینده نیز برگزار خواهد شد تا بتوانیم هر ساله نوجوانان زیادی را به سمت ورزش بکشانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها