خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان تداوم راه ماندگار شهدا است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: شهدا راه ماندگاری در تاریخ انتخاب کردند و به‌درستی که جاودانه‌ترین و ماندگارترین راه مسیری است که شهدا آن را پیموده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۱۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مصاحبه با خبرنگار بسیج، اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان را فرصتی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: ایثار و رشادت شهدا با چیزی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و باید به شعارها و واژه‎هایی که در راستای شهدا بیان می‎شود توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ما اگر هر سال هم موضوع اجلاسیه شهدا را برگزار کنیم می‎توانیم با نظرات و حرف‎های جدیدی آشنا شویم، یادآور شد: دامنه کار برای شهدا بسیار گسترده است و امیدواریم بتوانیم هر سال دامنه فعالیت خود را برای شهدا گسترده‎تر کنیم.

حجت الاسلام رعایتی افزود: شهدا امامزادگان عشق، ایثار و ازخودگذشتگی هستند و هر چه در راستای ترویج اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های اصیلی که شهدا جان خود را درراه آن ایثار کردند، تلاش کنیم؛ نتوانسته‌ایم گوشه‌ای از رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا را بیان کنیم.

وی در این آیین گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، قدم گذاشتن درراه شهداست که توفیقی بزرگ نصیب دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این اجلاسیه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: شهدا راه ماندگاری در تاریخ انتخاب کردند و به‌درستی که جاودانه‌ترین و ماندگارترین راه مسیری است که شهدا آن را پیموده‌اند و ما امروز نیازمند به حرکت در این مسیر هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها