رئیس بهزیستی استان مرکزی:

مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد اتحاد و تحکیم در جامعه است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد اتحاد و تحکیم وحدت در جامعه است و همین وحدت و همبستگی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز رفیعی پیش از ظهر امروز در همایش «تحکیم خانواده» که در سالن جلسان اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت مدیریت آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی یا درون‌زا هستند یا برون‌زا، به دلیل نبود مدیریت درست عامل اصلی آسیب اجتماعی می‌شود.

وی افزود: بهزیستی به عنوان جدی‌ترین و اصلی‌ترین سازمان در حوزه اجتماعی به شدت نگران آسیب‌های اجتماعی زیرپوست شهر است.

رئیس بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: آفت دیگری که در زندگی‌های امروز متاسفانه به وجود آمده، دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر و توجه به فضاهای مجازی و غیر واقعی است که بی مهری اعضای خانواده نسبت به یکدیگر را هم به دنبال دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی سلامت روحی و روانی افراد جامعه را با خطر مواجه ساخته، گفت: با آسیب‌شناسی خانواده در دنیا ثابت شده که در دوران شکوفایی تکنولوژی و مدرنیسم نقش محوری خانواده و معونیت برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر بوده است.

رفیعی  به تهاجم‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه این موضوع در جامعه به وجود آمده است دشمن هم به دنبال ترویج زندگی تک نفره و افزایش فضای مجازی در جامعه به ویژه جوانان است.

فضای مجازی موجب کمرنگ شدن ارتباط میان اعضای خانواده
 
عبدالکریم یادگاری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در ادامه این همایش با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی گفت: متاسفانه این روزها افزایش فضای مجازی آسیب مخربی را در زوج‌ها به وجود آورده است و آنها را به سوی زندگی غیر واقعی سوق می‌دهد.

وی افزود: کاهش ارتباط کلامی که ساده‌ترین روش نوع مناسباتی است با وجود فضای مجازی و افزایش تکنولوژی به فراموشی سپرده شده و شاهد کمرنگ شدن همدلی و ارتباط در خانواده ها هستیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: امیدواریم که با برگزاری چنین نشست‌ها و همایش‌ها در راستای تحکیم بنیان خانواده به صورت علمی گام برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات