خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه:

نقض برجام تردیدها را به یقین تبدیل کرد/ مسئولین به تناسب پاسخ دهند

امام جمعه بشرویه گفت: برجام برای آنهایی که در اعتماد به آمریکا تردید داشتند امروز به یقین رسیدند و بدعهدی های استکبار به آنها ثابت شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۹۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته وحدت اظهارداشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و عدم اعتماد به وعده های استکبار عده ای تردید داشتند که آیا می شود به آمریکا اعتماد کرد یا خیر؟

وی عنوان کرد: نتیجه برجام برای آنهایی که در اعتماد به آمریکا تردید داشتند امروز به یقین رسیدند و بدعهدی های استکبار به آنها ثابت شد.

امام جمعه بشرویه خاطرنشان کرد: باید توجه و نگاه ما این باشد که به تناسب بدعهدی های آمریکاییان جلو برویم و کار ما حساب شده باشد.

وی ادامه داد: مسئولین کشور بخصوص در انرژی هسته ای باید صداقت در گفتار را پیشه گیرند و این وضعیت باعث لکه دار شدن شخصیت آنان نمی شود.

شمس الدین افزود: انتظار مردم از مسئولین نظام این است که پاسخ در خوری به بدعهدی های آمریکا و نقض برجام داده شود و کشور به مسیر اولیه خود در زمینه فعالیت های هسته ای برگردد.

وی خطاب به دولتمردان متذکر شد: مقام معظم رهبری شاخص نظام هستند و شاخص به خوبی آینده را می بیند و مسئولین وظیفه دارند نسبت به هدایت های رهبر انقلاب در همان مسیر حرکت کنند و این همان احساس مسئولیت است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه وحدت الگوی خوبی برای ملت های اسلامی است اظهار داشت: وحدت یادگاری از امام (ره) برای ما است و باید در این سمت و سو حرکت کنیم. در مورد کم کردن اختلافات و کنترل کردن کسانی که به اختلافات دامن می زنند تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ظهور داعش ثمره تبلیغاتی است که استکبار جهانی با تحریک آل سعود مجموعه اختلافات را گسترش داد و امروز متهجرین متشکل از شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی تیشه به ریشه اسلام می زنند.

شمس الدین متذکر شد: برای تقویت وحدت در جامعه باید اینگونه اختلافات و فتنه ها شناسایی، هدایت و با آنها برخورد شود تا به نقطه اعلا در وحدت مسلمین برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها