خبرهای داغ:
یزدان منصوری
مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان هرسین گفت: بسیج در تمامی زمینه ها حضوری فعال دارد و به طور طبیعی قشر مداحان نیز در این خیل عظیم و دریای خروشان بسیج ، دارای نقش برجسته ای هستند .
کد خبر: ۸۷۹۴۱۱۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
لطفعلی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، در خصوص فعالیت های صورت گرفته این کانون اظهار کرد : بسیج در تمامی زمینه ها حضوری فعال دارد و طبیعتا قشر مداحان نیز در این خیل عظیم و دریای خروشان بسیج ، دارای نقش برجسته ای هستند.

 وی خدمات کانون بسیج مداحان را برای اعضا این کانون برگزاری دوره های آموزشی نوگلان حسینی و صدور مدرک پایان دوره ، صدور کارت مداحی کشوری برای مداحان ، برگزاری دوره های آموزشی مداحان ، نشست های توجیهی مداحان ، اعزام هر ساله مداحان جهت دیدار با رهبر انقلاب ، عنوان کرد.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان خاطر نشان کرد :  برگزاری یادواره شهدای مداح ، تجلیل از پیرغلامان ، تجلیل از مداحان در هفته دفاع مقدس و تجلیل از مربیان دوره های آموزشی نوگلان حسینی را از مهمترین برنامه های انجام شده توسط کانون مداحان از ابتدای سال تا کنون می باشد.

قاسمی در خصوص نحوه برگزاری جلسات این کانون اظهار داشت : جلسات برگزار شده کانون بسیج مداحان به صورت ویدئو کنفرانس می باشد به صورتی که از تهران یک نفر به عنوان سخنران به صورت زنده اقدام به سخنرانی می کند و در ادامه یک مداح مطرح کشوری به مداحی می پردازد و در خصوص جلسات شورای قشر هم رئیس شورا به بررسی مصوبات جلسات قبل و ارائه نظرات می پردازد.

 وی نحوه عضویت در این کانون را وجود خصیصه هیئتی بودن ، مداح بودن و قاری قرآن بودن عنوان کرد و افزود : افراد مربوطه بایستی دارای دو سال سابقه باشند و از هیئت ها و مراکز مربوطه گواهی ارائه دهند.
مسئول بسیج مداحان هرسین در خصوص مراسمات برگزار شده در شهرستان تصریح کرد : بهترین و پرشورترین مراسمات مذهبی در سطح شهرستان هرسین برگزار می شود و این در حالی است که در ایام محرم کارت های مداحی توسط کانون بسیج مداحان صادر می شود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار