خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خبر داد

عرضه 26 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 26 میلیون لیتر نفت سفید در استان همدان عرضه شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۵۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

صادق فریدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 میلیون و 177 هزار لیتر نفت سفید به بخش‌های مختلف ادارات، اصناف، حرارتی، کشاورزی، صنایع، نیروهای مسلح و حمل و نقل زمینی تحویل شد.

وی با اشاره به مصرف بیش از 19 میلیون لیتری این نوع فرآورده در بخش حرارتی افزود: در بازه زمانی فوق بیشترین میزان مصرف نفت سفید در بخش خانگی بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه وضعیت اقلیمی استان همدان سردسیر و از نوع درجه 2 است، خاطرنشان کرد: کارکنان فعال در عرصه سوخت‌رسانی در منطقه همدان در هر شرایط جوی با تلاش مضاعف خود، ارائه خدمت سوخت‌رسانی به‌هنگام به تمام بخش‌ها از جمله مناطق سخت‌گذر روستایی را بی‌وقفه و با موفقیت انجام داده‌اند.

وی به اجرای مستمر دستورالعمل‌های نظارتی و پایش خانوارهای مصرف‌کننده اشاره کرد و گفت: با وجود بروز سرمای شدید در آذرماه امسال، آمارها حکایت از کاهش حدود 6 درصدی مصرف نفت سفید در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار