خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار:

تحریم‌های آمریکا هیچ تاثیری برای اصل انقلاب اسلامی ندارد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دل همین تحریم‌ها توانسته به توانمندی‌های مهمی دست یابد، گفت: تحریم‌های آمریکا هیچ تاثیری برای اصل انقلاب اسلامی ندارد چراکه انقلاب ما برگرفته از عاشوراست.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری‌معین در همایش مسئولین سیاسی حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: موضوع تحریم متعلق به ایران نیست، بنابراین استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار از تحریم به‌عنوان ابزاری برای تسلط و قلدری برای سایر کشورها استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از روش‌های برخورد با نظام اسلامی همان ابزار تحریم است که آمریکا با تمدید تحریم‌های دوباره جمهوری اسلامی ایران برای سی‌امین سال اقدام خبیثانه خود را تکرار کرد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار افزود: نزدیک به 20 کشور نیز در تحریم هستند از جمله بلاروس، لیبریا، کوبا ، حوزه بالکان غربی، میانمار ، کره شمالی، سودان و ... بنابراین کشور ما چندین سال است که در تحریم به‌سر می‌برد و استکبار جهانی کاری از پیش نبرده است.

وی با بیان اینکه وقتی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم خود به‌خود تحریم‌ها ریشه‌کن خواهند شد، گفت : انقلاب اسلامی از دل همین تحریم‌ها توانسته به توانمندی‌های مهمی دست یابد و تحریم‌های آمریکا هیچ تاثیری برای اصل انقلاب اسلامی ندارد چراکه انقلاب ما برگرفته از عاشورا است.

مختاری‌معین در خصوص ظرفیت‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقتصادی اظهار داشت: چهارمین کشور نفتی دنیا بعد از عربستان، عراق و کویت و همچنین دومین کشور گازی دنیا بعد از روسیه هستیم.

وی داشتن دو ساحل بزرگ که خود یک امتیاز اقتصادی فوق العاده است را از دیگر ظرفیت‌ها خواند و ادامه داد: ما در خزر 700 کیلومتر و در خلیج فارس 2 هزار کیلومتر ساحل داریم و این دو ساحل در بعد اقتصادی یعنی واردات و صادرات می‌تواند اهداف ما را پیش ببرد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه در عرصه‌های علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی رشد داشته است، گفت: هوش بالای ایرانیان و پیشرفت در نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، تکنولوژی هسته ای، فرستادن ماهواره‌ها به مدار زمین، سلول‌های بنیادین، هوافضا، غنی سازی 20 درصد و... سبب شده تا در مقام اول تا دهم دنیا قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در عرصه‌های فرهنگی و دینی نیز جزء کشورهایی هستیم که آثار باستانی بسیار متنوع و تمدن 7 هزار ساله داریم که سیستم حاکمیت آن ولایت فقیه بوده که یک سیستم موفق در دنیا است.

مختاری‌معین با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های سیاسی نظامی گفت: از این جمله می‌توان به تسلط بر تنگه هرمز اشاره کرد که به‌طور متوسط روزانه بین 25 تا 30 میلیون بشکه نفت از آن عبور می‌کند یعنی یک سوم انرژی فسیلی دنیا از تنگه هرمز عبور می‌کند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در بازدارندگی فوق العاده قوی هستند و در بحث موشکی در منطقه غرب آسیا حرف اول را می‌زنیم.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار بیان داشت: امروز ما افتخار می‌کنیم سید حسن نصر الله یک روحانی تربیت شده اندیشه‌های حضرت امام راحل و حوزه‌های علمیه قم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه حزب الله در منطقه غرب آسیا به‌عنوان یک تهدید برای آمریکا و اسرائیل شده و کمر داعش را شکسته است، بنابراین با تشکیل جبهه های مقاومت توسط جمهوری اسلامی امروز اسرائیل مانده چگونه خود را حفظ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات