خبرهای داغ:
سردار احمدی

تامین اولویت های بسیج ماموریت مهم هیئت های اندیشه ورز است

فرمانده سپاه استان قم گفت: تعیین اولویت و ضرورت ها و اهداف در ماموریت بسیج، از مهم ترین ماموریت های هیئت های اندیشه ورز است زیرا اگر هدف را نشناسیم نمی توانیم به خوبی کار کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۲۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

تامین اولویت های بسیج ماموریت مهم هیئت های اندیشه ورز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در حسینیه شهید قلی زاده این ناحیه، با اشاره به دغددغه های فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایشان هم به لحاظ فرماندهی کل قوا و هم به لحاظ نیابتشان از حضرت حجت(عج) حقیقتا یک حکیم بی نظیر و بی رقیب بین متخصصین هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و ذغذغه های جدی ایشان در سوم آذر سال جاری افزود: تشکیل هیئت های اندیشه ورز به منظور تعیین اولویت و ضرورت ها در ماموریت بسیج مهم است و اگر هدف را نشناسیم، نمی توانیم به خوبی کار کنیم.

احمدی تجهیز یک نیرو متناسب با موضع استحکامی دشمن را مهم ارزیابی و بیان کرد: برخی از اقدامات فرهنگی بدون برنامه ریزی دقیق هدر دادن امکانات است.

فرمانده سپاه قم در ادامه تاکید کرد: تلاش در میدان جنگ نرم به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است لذا اشراف در این عرصه، مهمترین عامل توفیق است.

وی ورود بدون تحلیل به عرصه های اجتماعی را همانند شلیک با سلاح کلاش به سنگر بتونی و به مراتب سخت تر از ورود به خط فاو در عملیات والفجر 8 دانست و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان ساخت: فشار دشمن از قدرت دشمن نیست، بلکه ناشی از قدرت عظمت نفوذ و پیشرفت جبهه انقلاب و احساس شکست و ضعف جبهه استکبار است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) موقعیت کنونی نظام را فوق العاده حساس و سرنوشت ساز برشمرد و تصریح کرد: بخشی از جریان نفوذ در برخی از مسند های نظام جا خوش کرده که از آنان رفتار های غیر متناسب با شئونات انقلاب سر می زند.

وی تاکید کرد: نفوذ اصلی این است که حضرت آقا فرمودند مسئولی را سر مسئولیت بگمارند که او بی مزد و مواجب همانند دشمن فکر کند و آنچه را که دشمن می خواهد او دنبال نماید.

تامین اولویت های بسیج ماموریت مهم هیئت های اندیشه ورز است

فرمانده سپاه استان با اشاره به خط نفوذ بیان کرد: نفوذ یعنی فردی در حالی که مردم در مشکلات خودشان دست و پا می زنند به خود اجازه بدهد در تلویزیون حاضر شده و بگوید با ده میلیون تومان، نمی توانم زندگی خودم را اداره کنم و زندگی با سختی می گذرد. اگر این آدم تمام چارچوبه ذهنی اش هم ایرانی اصیل باشد آدم نفوذی است که به خود اجازه داده و این گونه سخن می گوید.

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است و باید ماموریت های آن را جدی گرفت، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت منطقه ایستاده و باید جایگاه امروز ملت، کشور و رهبر عزیز را قدر دانست و از پاسداری نمود.
ارسال نظرات