خبرهای داغ:

9 دی باید برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: 9 دی در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی ما باید تبیین بشود چرا که امروز دشمنان با جوان ها و محصلین ما کار دارند، لذا باید همه اطراف کار را بسنجیم و موثر کار کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۸۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در دفتر امام جمعه افزود: ما باید بتوانیم به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم که چرا رهبر معظم انقلاب در توجه به 9 دی روی حرف خودشان ایستاده اند و به این مساله اصرار دارند.
وی در ادامه گفت: امروز اگر در دانشگاه ها، آموزش و پرورش و به طور کل از نسل جوان بپرسیم 9 دی چه چیزی است، معلوم نیست که بتوانند جواب بدهند.
آیت الله علما بیان داشت: مهم این است که جوهره کار را ما منعکس کنیم و بتوانیم به جوان ها بصیرت بدهیم و گرنه اینکه بنری بزنیم و متمرکز در این موضوع باشیم که فلان اداره پای کار می آید یا نه؟ این دردی را دوا نمی کند بلکه باید پادزهر درست کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: حماسه 9 دی برای حفظ نظام بود و متاسفانه امروز شاهدیم بسیاری از مردم بی توجه از کنار موضوع عبور می کنند حتی بسیاری از کارمندان دولت که حقوق از نظام می گیرند نسبت به موضوع بی تفاوت هستند، همچنین بسیاری از مطبوعات که یارانه از دولت می گیرند نیز به نفع 9 دی مطلبی نمی نویسند.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی تاکید کرد که در گرامیداشت 9 دی به جای آنکه به سراغ نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی برویم لازم است که به سراغ نهادهای فرهنگی برویم چرا که این قضیه در اصل موضوعی فرهنگی است.
در این جلسه بر آمادگی نهادهای آموزش و پرورش، اقشار 22 گانه بسیج و صدا و سیما در اجرای برنامه های 9 دی تاکید شد.
ارسال نظرات