خبرهای داغ:
در سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی؛

ایمنـــی و امنیـت دو بال پـــرواز

ســـــپاه حفاظت هواپیمایی به عنوان تشکیلات متولی تأمین و حفظ امنیت پــروازهای غیرنظامی کشور است.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۲۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، از زمانی که وارد هواپیما میشویم تا زمانی که به فرودگاه مقصد میرسیم آرامش و آسایشی که در طول پرواز احساس کردهایم را مدیون یک کار گروهی هستیم. صدها متخصص و کارشناس و افراد توانمند در دهها عنوان و سمت سازمانی در سازمانهای مختلف اما مرتبط با هم شبانهروز تلاش میکنند تا یک هواپیما بتواند وارد خط پرواز شود و به جابجایی مسافرین بپردازد.

در کنار گروهی که در صنعت هوانوردی برای ایمنی(Safety) یک سفر هوایی تلاش میکنند گروه دیگری هستند که با هوشمندی و درایت در اندیشه تأمین و حفظ امنیت(Security) پـــرواز مسافرین هستند، یک کار گروهی منسجم و دقیق که از زمین در فرودگاهها و گیتهای بازرسی آغاز شده و در طول پرواز تا رسیدن به مقصد این روند استمرار و ادامه دارد.

بدون تردید امنیت پیش زمینه یک اجتماع سالم و احساس امنیت بسترساز توسعه جوامع انسانی است و سعادت یک اجتماع در گرو حفظ و بقاء امنیت و احساس ناشی از آن است. حضور مردم در فضای عمومی شهر مستلزم احساس امنیت از سوی آنان است و اگر چه در جامعه امروز ما امنيت، مفهومي فراگير و یک مطالبه عمومی شده است از سوی دیگر به اندازه اين پيچيدگي و فراگيري، كسب، حفظ و احساس آن نيز در همه زمینه‌ها و از جمله سفرهای هــــوایی با دشواري‌هايي روبرو شده است اما ســـــپاه حفاظت هواپیمایی به عنوان تشکیلات متولی تأمین و حفظ امنیت پــروازهای غیرنظامی با اعتقاد به اینکه امنیت حق مسلم مردم شریف ایران اسلامی است با توکل بر خدا و توسل از ائمه اطهار علیهم السلام می‌کوشد این امنیت و احساس شیرین تنفس در فضای سرشار از رایحه خوش امنیت همچنان پایدار و مستمر باقی بماند.

رضایتمندی و آسایش خاطر مسافرین گرانقدر و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در صنعت هوانوردی سند افتخاری بزرگ برای ســـپاه حفاظت هواپیمایی است و پاسداران امنیت پرواز با تمام توان پاســـدار و حافظ این دستاورد عظیم خواهند بود. ما اعتقاد داریم که: امنیت حق مردم شریف ایــــران است و ما پاســــــدار این حقیم.

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها