خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی:

فتنه گران نتوانستند یکپارچگی و اتحاد ملت را بر هم بزنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: فتنه گران و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، در قضیه فتنه سال 88 نتوانستند یکپارچگی و اتحاد ملت را بر هم بزنند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۶۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
حجت الاسلام امیر حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، با توجه به در پیش رو بودن یوم الله 9دی گفت: در سالروز اتفاق بزرگ 9دی قرار داریم"بخاطر اینکه عده ای نخواستند بحث کنند و می خواستند مسئله را احساسی حل کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: اتفاق بزرگی در شرف رخ دادن بود که هیچ چیز نتوانست آن را جمع کند، تا رسید به ابا عبدالله (ع) و مردم بدون تبلیغات خاصی آمدند و یا حسین (ع)گفتند و از بعد از 9 دی کلا ماجرا جمع شد اما عقل و منطق و قانون جمع نشد. عده ای آمدنددروغی گفتند وبر مبنای این دروغشان حاضر به مناظره نشدندو ملت شریفی را به کف خیابان ها کشیدندکه ماحصل آن کشته شدن تعدادی از دوطرف ،میلیاردها تومان خسارت به شهر ها و مضحکه شدن جمهوری اسلامی در چشم جهانیان و ایجاد کدورت های شدید بود.برادر را در سینه برادر قرار داد،که این معنای دقیق فتنه و از مصادیق آن است.یکپارچگی مملکت را بهم ریخت و به طور بارز مصداق مفسد فی الارض شدند.
 
حجت الاسلام غلامی ادامه داد: بعضی از افراد که در راس این فتنه بودند،بلاشک حکم شان اعدام است:عقل ومنطق این را می گوید.مطالبه مردم این است که کسانی که مردم را به جان هم انداختند وهمدیگر را زدندو کشتندحکم شان افساد فی الارض است.ملت خوب وشریف ایران همدیگر را در خیابان کشته اند،خیانت بزرگی رخ داده است چطور تمام شد وبگذریم.

وی در ادامه به اثرات و برکات قیام مردمی 9دی اشاره کرد و گفت: نکته دوم اینکه دیگر هر جناحی در ایران رای بیاورد، فهمیده است که آحاد مردم ایران نسبت به مقدساتشان حساسیت دارند.حتما عقلانیت خواهند داشت که بساط اسلام ستیزی را روی بورس نیاورند،دیدند که اسم امام حسین (ع)که بد برده شدچه اتفاقی افتاد و مردم چه کردندمردم ما دین دارند.نسبت به اهل بیت(ع)و مقدساتشان حساسند.همه این جناح های سیاسی فهمیدندکه نباید توهین به مقدسات مردم داشته باشند.9دی این را تا سالیان سال ثابت کرد.


ارسال نظرات