خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حفاظت هوایی خراسان جنوبی:

ایران امن ترین صنعت هوایی را دارد

فرمانده سپاه حفاظت هوایی خراسان جنوبی گفت: امروز خطوط هوایی ایران امن ترین فضا و ایران امن ترین صنعت هوایی را دارد.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۳۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ امین افشار فرمانده سپاه حفاظت هوایی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب توطئه های زیادی بر علیه انقلاب کردند.

وی عنوان کرد: در سال 62 که دشمن از دسیسه های خود نا امید شد اقدام به ربایش هواپیما کرد و تا قبل از ورود سپاه به حفاظت هوایی پنج مورد هواپیما ربایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سال 63 که امام (ره) این ماموریت را به سپاه محول کردند. 126 مورد مداخلات غیرقانونی و هواپیما ربایی داشتیم که 26 مورد از توطئه ها در هوا و 100 مورد در روی زمین خنثی شد.

امین افشار اظهار کرد: سپاه در طول این سالها در سطح داخلی و بین المللی در عرصه حفاظت هوایی با موفقیت ماموریت های خود را انجام دادند.

وی افزود: امروز خطوط هوایی ایران امن ترین فضا و ایران امن ترین صنعت هوایی را دارد.

فرمانده سپاه حفاظت هوایی خراسان جنوبی گفت: سپاه با حضورش در فرودگاه ها موفقیت صد درصدی در بیش از سه دهه از فعالیت خود دارد.

وی ادامه داد: تقدیم بیش از 70 شهید در دوران دفاع مقدس و بیش از 650 جانباز در عملیات های دفاع مقدس و بازرسی ها در این یگان داریم.

امین افشار بیان داشت: برخورد خوب خواسته ولایت است . امروز سبز پوشان سپاه جهت تجدید پیمان با ولایت آمادگی کامل خود را اعلام می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها