خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج عنوان شد:

عشق های کاذب از محصولات فضای مجازی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فارسان، گفت: استفاده نامناسب از فضای مجازی منجر به ایجاد عشق های کاذب و در خطر قرارگرفتن حریم خانواده‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۴۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تبیین برخی از آثار و پیامدهای استفاده نادرست خانواده ها از فضای مجازی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا علوی، ضمن اشاره به اینکه امروز در عرصه بین‌الملل و منطقه و داخل کشور با هجمه‌ها و شبیخون بی‌رحمانه دشمنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم، افزود: امروز آسیب های استکبار، تکفیر و ظلم از یک سو و آسیب‌های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و فراگیری طلاق و گرایش به سمت زندگی غربی از سویی دیگر دامن گیر جامعه بشری شده و فضای بسیار جدی از تهاجم را پیش روی ما گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه نمی توانیم شاهد از دست رفتن جوانان جلوی چشم خود باشیم، تصریح کرد: گاهی جوان انقلابی و متدین با قرار گرفتن در دام و شبکه مستکبرین در فضای مجازی تبدیل به ملحد بی دین و بی دین کننده دیگران می شود و عموم جامعه در این فضای مخرب تلف می شوند؛ بنابراین آسیب های خانمان برانداز فضای مجازی همه ما را به کمک و یاری می طلبد.

علوی افزود: فضای مجازی باعث سطحی نگر شدن افراد، کاهش بهره وری مناسب از زمان، مانع از کنار هم بودن همسران و کاهش دید و بازدیدهای اقوام می شود، که بی خبری از اقوام و مشکلات آنها خود یک آسیب جدی است .

وی با بیان اینکه فضای مجازی منجر به ایجاد عشق های کاذب و در خطر گرفتن حریم خانواده‌ها می‌شود، گفت: اگر زوجین به یکدیگر محبت نکنند و از عشق ورزیدن به هم امتناع ورزند، فضای مجازی می تواند افراد را در جای دیگری سرگرم و به عشق های کاذب جذب کند و بنیان خانواده را از هم فروپاشد .

وی تصریح کرد: نکاتی وجود دارد که اگر زوجین به آن توجه داشته باشند می توانند بنیان خانواده را تحکیم بخشند که در این زمینه بخشش، گذشت، فداکاری، خوش خلقی، محبت، احترام به خانواده همسر، صبر، نادیده گرفتن خطای یکدیگر، پرهیز از کینه توزی، توجه به معنویت در زندگی همچون لقمه حلال، قرائت قرآن و توجه به نماز از جمله این موارد است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار