بیانیه بسیج اصناف سپاه روح‌الله در گرامیداشت حماسه 9 دی

حماسه 9 دی لبیک مردم به ندای رهبر معظم انقلاب بود

در بخشی از بیانیه بسیج اصناف سپاه روح‌الله به مناسبت گرامیداشت 9 دی آمده است: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، آگاهانه و از سر جانبازی به ندای مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و در پاسخی کوبنده و انقلابی در نهم دی ماه 88 با تظاهرات چند ده میلیونی حماسه ای دیگر را خلق کردند.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۱۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت گرامیداشت حماسه «نهم دی» سازمان بسیج اصناف سپاه روح‌الله بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی در سالهای اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم نیز به عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌های اهریمنی به دنبال انحراف افکار عمومی ملت ها در جهت سیاست‌ها و اندیشه‌های ضد انسانی و مادی گرایانه خود هستند.

در ادامه این بیانیه فتنه 88 را شاهد مثال این دسیسه‌ها بیان کرده و گفته است: فتنه ای که در سال 88 و خاصه در عاشورای حسینی همان سال شکل گرفت و اگر نبود درایت و بینش عمیق امام خامنه ای(مدظله العالی)، معلوم نبود که چه بر سر این نظام اسلامی می آمد.

این بیانیه افزوده است: در گرماگرم این فتنه، رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای نادرست و جهت دار با هدف تأثیرگذاری منفی بر افکار عمومی مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی سعی بر شعله‌ور نمودن این دسیسه نمودند، غافل از اینکه دود این فتنه به چشمان خودشان خواهد رفت که به یاری خداوند متعال همین هم شد.

بیانیه بسیج اصناف سپاه روح‌الله تاکید کرده است: هنوز یادمان نرفته عده‌ای که خود را یار امام(ره) می‌دانستند با سکوت گفتار و کردارشان آب به آسیاب دشمن ریخته و تا آنجا پیش رفتند که حتی اعلام کردند: حالا که ما نیستیم چه بهتر که این نظام هم نباشد. اما مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، آگاهانه و از سر جانبازی به ندای مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و در پاسخی کوبنده و انقلابی در نهم دی ماه همان سال با تظاهرات چند ده میلیونی حماسه ای دیگر را خلق نمودند و چه به درستی رهبر فرزانه انقلاب به تأسی از قیام 15 خرداد و سخن حکیمانه امام راحل، آن روز را یوم الله نام نهادند.

در پایان بیانیه آورده شده است: اینک اصناف و بازاریان استان مرکزی همانطور که از بدو شکل‌گیری این انقلاب عزیز، دوشادوش مردم شریف، آماده جانبازی بوده و هستند، امروز نیز با اعلام برائت از فتنه و فتنه گران، با افتخار اعلام می‌دارند که در هر زمان و مکانی آماده جانفشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و این مهم را آرمان و آروزی دیرینه خویش می پندارند. و ضمن گرامیداشت این روز، بیعت و پیمان خویش را با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مستحکم تر نموده و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر همراه با نفوذ بیشتر کلام امام امت یار صدیق حضرت روح‌الله و یگانه راه نمای مظلومان جهان، امام خامنه ای عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات