خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی در محلس:

حماسه ۹ دی روز تجلی عشق به ولایت فقیه بود

نماینده مردم سنقروکلیایی گفت : حماسه ۹ دی روز تجلی عشق به ولایت فقیه بود و یک پیام روشن و مهم داشت و آن این بود که دشمنان داخلی و بیرونی بدانید هر وقت لازم باشد این ملت با بصیرت تمام در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۵۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت بود، اظهار داشت: بصیرت یعنی در بحران ها و در واقع در شرایطی که تشخیص حق از باطل سخت است مردم در پشت سر امام شان بایستند.

وی در ادامه بیان داشت: حماسه ۹ دی روز تجلی عشق به ولایت فقیه بود روز تجلی پیروزی حق بر باطل بود روزی که پرده ها کنار رفت و مردم با حضور خود در صحنه، از امام و انقلاب و رهبری با تمام وجود دفاع کردند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت: روز ۹ دی در واقع روزی بود که مردم یکپارچه فریاد زدند که این نظام و ولایت را می خواهیم و در مقابل دشمنان نظام با تمام قوا ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: حماسه ۹ دی یک پیام روشن و مهم داشت و آن این بود که دشمنان داخلی و بیرونی بدانید هر وقت لازم باشد این ملت با بصیرت تمام در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در پایان افزود: امیدواریم این بصیرت در واقع فراگیر و دائمی شده و همه مردم آنرا داشته باشند و مخالفان نظام بدانند مردم فهیم و آگاه ایران همیشه در صحنه حاضر و آماده اند.

 


ارسال نظرات