مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

فتنه‌گران در فتنه 88 اصل نظام را هدف قرار داده بودند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با تاکید بر حمایت مردم در حماسه 9 دی از اصل ولایت گفت: فتنه‌گران در فتنه 88 شعار‌هایی دادند که نشانگر مبارزه اساسی آنان با نظام اسلامی ‌و اصل ولایت بود و همین مسئله نیز باعث شد تا مردم برای حمایت از ولایت در 9 دی پرشور به صحنه بیایند.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۹۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اکبر قنبری ضمن گرامیداشت حماسه یوم الله نهم دی ماه، گفت: بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی‌شدند، آتش فتنه به این زودی‌ها خاموش نمی‌شد و پیامد منفی بیشتری را برای کشورمان به دنبال داشت.

وی افزود: درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی معظّم‌له در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه جویی‌های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه رد سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: نهم دی‌ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، بعد از فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام قنبری تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز «نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت فتنه را به خاک مالیدند.

وی افزود: هر جا در بصیرت ضعف داشتیم و نتوانسیم رفتار دشمن را پیش بینی کنیم، به تعبیر مقام معظم رهبری، دچار خطا در محاسبات شدیم. انسان با بصیرت، مانند یک شطرنج باز حرفه ای می تواند رفتار بعدی دشمن را پیش بینی کرده و بر اساس آن، عملکرد خود را تنظیم نماید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: هتک حرمت ماه محرم و روز عاشورا از زمینه‌های اصلی شکل‌گیری حماسه ۹ دی بود اقداماتی که در این روز از سوی جریان فتنه در کشور اجرا شد باعث جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی مردم ایران شد.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به اینکه مردم نظام اسلامی نسبت به ارزش‌ها و اصول انقلاب پایبند هستند، گفت: اوج حرکت فتنه گران در روز عاشورا گویای این بود که آنها معتقد به ارزش‌ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین(ع) و عاشورا نبودند و به همین دلیل روز عزای حسین(ع) را به جشن تبدیل کردند و به صفوف نماز عزاداران و افرادی که بر حسب ظاهر چهره حزب‌اللّهی داشتند، حمله کردند و شعار‌هایی دادند که نشانگر مبارزه اساسی با نظام اسلامی ‌و اصل ولایت بود و همین مردم را به صحنه کشاند.

وی افزود: حماسه 9 دی نشان داد، ملت در همه صحنه‌ها، آنجا که لازم باشد، حضوری عظیم و همه‌جانبه و بابصیرت خواهند داشت. اگر ملت غیور ایران با فتنه گران و آشوبگران، مماشات و صبری 7 ماهه را پیشه کردند،‌ دیگر با توجه به توهین به امام مظلوم(ع) که مقدس‌ترین گوهر شیعیان است، صبرش لبریز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: حضور ده‌ها میلیونی مردم به آن کسی که مسؤولان‌ را به آشوب‌های خیابانی و آتشفشان تهدید کرد، ثابت کرد، آتشفشان خشم ولایتمداران بسیار پرگدازه‌تر و سوزاننده‌تر است؛ کافی است رهبرشان، اشاره‌ای کوچک کند، آن وقت رویش و خیزش عظیم عاشوراییان و ریزش ناگهانی آشوبگران را خواهند دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات