خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

در فتنه 88 مردم ایران هیچگاه نقش ضعیف برخی خواص را از ذهن انقلابی خود پاک نخواهند کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در فتنه 88 مردم ایران هیچگاه نقش ضعیف برخی خواص را از ذهن انقلابی خود پاک نخواهند کرد و سدی نفوذناپذیر در مقابل تمام دسیسه های دشمنان خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۹۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در آستانه سالروز یوم الله 9 دی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت بسیار ارزشمندی برای حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بوده است.

وی افزود: این ظرفیت در انتخابات سال 88 مورد توجه استکبارجهانی قرار گرفت و عوامل داخلی از ظرفیت مقدس انتخابات سوء استفاده کردند و شرایط فتنه را تدارک دیدند تا بلکه بتوانند شرایط ساقط کردن و یا تغییر رفتار جمهوری اسلامی را فراهم نمایند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: انتخابات با حضور گسترده مردم تحقق پیدا کرد و می رفت تا برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران باشد، که توسط سران فتنه، این دسیسه شکل گرفت و استکبار جهانی با همه ظرفیت های خود از معاندین داخل تا مارکسیسم، امپرایالیسم، منافق و بهایی به میدان آمد.

سردار صادقی افزود: 8 ماه این فتنه سراسر جمهوری اسلامی را فرا گرفت که اثرات نامطلوب خود را مانند جنگ بر ما گذاشت که به فضل الهی، درایت رهبری و  پیروی مردم از ولایت فقیه بر دهن دشمنان داخلی و سران فتنه زده شد و لذا این دسیسه به فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی تبدیل گشت.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی نقش راهبردی و اصلی را ولی فقیه تعیین می کند، تصریح کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی همین نکته است که همه شرایط به زعم برآوردهای استکبار جهانی و معاندین داخل می رفت تا با یک انقلاب مخملی که استکبار جهانی در سایر  کشورها تجربه کرده بود نظام را ساقط کند لذا نقش تعیین کننده رهبری مانع این موضو ع شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه مطلب افزود: امامت بدون امت و امت بدون امامت معنا ندارد و اگر موفقیتهای جمهوری اسلامی را نگاه کنیم توأمان ارتباط بین امام و امت بوده که توانسته مشکلات را حل کند.

سردار صادقی با اشاره به نقش خواص در وقوع چنین حوادثی گفت: مقام معظم رهبری با صراحت نقش خواص را تبیین کرده و برای همه هم از صدر اسلام هم در حوزه انقلاب اسلامی مثال آوردند ولی متاسفانه بعضی از خواص فهم و درک و بصیرتشان از عوام هم در جریان فتنه پایین تر بود لذا امتحان بدی را پس دادند و هنور هم عنوان فتنه را قبول ندارند زیرا خود شکل دهنده و مؤثر در ایجاد این فتنه بودند و با سوء استفاده از تریبون هایی که در اختیارشان بود آب در آسیاب دشمن ریختند.

وی با اشاره به شعار محوری امسال یوم الله 9 دی بیان داشت: علت انتخاب شعار محوری امسال با عنوان مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران این است که مردم ایران هیچگاه نقش ضعیف برخی خواص را از ذهن انقلابی خود پاک نخواهند کرد و سدی نفوذناپذیر در مقابل تمام دسیسه های دشمنان خواهند بود.

سردار صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم گرگان که در روز 8 دی انجام شد در واقع تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و به خواص فهماند که اگر شما اهل دقت نباشید مردم نسبت به ولی و امام زمان خود بی تفاوت نخواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها