خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

جاده نهاوند ـ کرمانشاه نیازمند پد بالگرد امداد هوایی

فرماندار نهاوند با اشاره به تصادفات بالا و حادثه‌خیز بودن جاده نهاوند ـ کرمانشاه گفت: این جاده نیازمند یک پد بالگرد امداد هوایی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۱۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
جاده نهاوند ـ کرمانشاه نیازمند پد بالگرد امداد هوایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در ستاد بحران شهرستان نهاوند اظهار داشت: ارتباطات یکی از اصلی‌ترین وضروری‌ترین زیرساخت‌های مدیریت بحران است.

وی در خصوص آموزش‌های پدافند غیرعامل گفت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند که آموزش‌های لازم را فرابگیرند و طی یک هفته وسایل و تجهیزات بخش‌های خصوصی و دولتی را شناسایی کرده و به اطلاع ستاد بحران شهرستان برسانند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به تحولات بسیار خوب در حوزه سلامت گفت: در سال گذشته فوریت‌های استان همدان در بین 61 دانشگاه کشور مقام سوم را در زمینه مدیریت بحران کسب کرد و بیمارستان علیمرادیان شهرستان نهاوند نیز در بین 22 بیمارستان دانشگاهی و غیر دانشگاهی رتبه چهارم و اورژانس نهاوند نیز مقام برتر استان را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه 51 پایگاه اورژانس در استان در حال فعالیت هستند که 13 پایگاه دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد، ادامه داد: یک تیم نیز 14 منطقه از استان را مورد بررسی قرار داده که در این 14 منطقه پایگاه امداد هوایی ایجاد شود.
حمیدوند افزود: از سال 85 تنها یک پایگاه اورژانس در شهرستان نهاوند بوده که طی این چند سال سه پایگاه امداد جاده ای در فیروزان، گاماسیاب و گیان افزوده شده است.
وی ابراز داشت: یکی از مناطق حادثه خیز شهرستان نهاوند جاده نهاوند ـ کرمانشاه است که یک راه بین استانی بوده و تصادفات جاده‌ای بسیاری در این جاده اتفاق می‌افتد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: این پروژه جزء پروژه هایی است که باید عملیاتی شود و از اعتبارات ملی و استانی نیز به این جاده تعلق گرفته و نیازمند یک پد بالگرد امداد هوایی است.

وی خاطرنشان کرد: باید تانکرهای سوختی و مواد شیمیایی که در جاده‌ها در تردد هستند را شناسایی و استانداردهای لازم را در این خصوص انجام دهید و با متخلفین این کار برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات