یکی از مسئولین سپاه سیدالشهدا

بصیرت ملت ایران راهگشای دوران پر از غبار در تاریخ انقلاب

یکی از مسئولین سپاه سیدالشهدا با اشاره به حماسه 9 دی گفت: بصیرت ملت ایران تحت لوای فرمایشات هادی زمان یعنی مقام معظم رهبری راهگشای این دوران پر از غبار در تاریخ انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۹۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی مهدی هداوندی یکی از مسئولین سپاه سیدالشهدا در نشست روشنگری که همزمان با فرا رسیدن 9 دی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) برگزار شد با بیان آمادگی جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی گفت: جوانان ما خود را برای نبردی بزرگتر آماده کرده‌اند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به طور قطع تا 25 سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: امروز سوریه محل تصادم حق و باطل و شرق و غرب شده است. اینکه امروز مدافعان حرم از سایر نقاط کشورهای اسلامی دنیا در کنار یکدیگر صفی را برای مقابله با جبهه باطل شکل داده‌اند علیر‌غم اینکه زبان یکدیگر را نمی‌فهمند یا یکدیگر را نمی‌شناسند، تحت لوای جمهوری اسلامی ایران با دشمن تکفیری وهابی می جنگند.

این مسئول سپاه سیدالشهدا با اشاره به اینکه انتهای مسیر بشریت در روایات ائمه(ع) مشخص و پیش بینی شده استف گفت: طلیعه لشکر حجت‌ابن الحسن(عج) را می‌شود، امروز در سوریه دید. امام صادق (ع) فرمودند: بیت المقدس به دست جوانانی که از قم برخاستند، آزاد می شود. ما هم خودمان را آماده چنین روزی می کنیم؛ قرار نیست، تنها در همین چند گردان خلاصه شویم، باید همه گردان‌ها، فاتحین شوند.

هداوندی در ادامه تکفیری‌ها را عاملان آمریکا و اسراییل برای از بین بردن اسلام ناب محمدی در خاورمیانه دانست و گفت: نه تنها ارتش 20 میلیونی امام خمینی(ره) که امروز باید ارتش 50 میلیونی مد نظر مقام معظم رهبری را تشکیل دهیم و این حاصل نمی شود، مگر اینکه نیروهای بسیجی را به سلاح تخصص تجهیز کنیم تا بتوانیم در تمام جبهه‌ها بر دشمن غالب شویم.

این مسئول سپاه سیدالشهدا تصریح کرد: همان‌هایی که در خرمشهر و فتنه 88 شکست خوردند، همان‌هایی هستند که در حلب شکست خوردند. تکفیری‌ها و وهابی‌ها دست‌پرورده آمریکا و اسراییل هستند و هدفی جز اینکه خط اسلام شیعی و ولایت را محو کنند، ندارند.

وی در پایان عدم شناخت کامل ملت شریف ایران توسط عاملان استکبارجهانی به ویژه آمریکا را از دلایل عدم موفقیت فقنه گران در اغتششات سال 88 دانست و گفت: بصیرت ملت ایران تحت لوای فرمایشات هادی زمان یعنی مقام معظم رهبری راهگشای این دوران پر از غبار در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات