خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

کار برای کنگره شهدا ورای تفکرات سیاسی و سیستم اداری است

استاندار خراسان جنوبی گفت: فرای تفکرات سیاسی و جناح بندی ها و جدا از بروکراسی های اداری باید کار برای شهدا دنبال شود تا آثار اجتماعی و فرهنگی ماندگاری برای استان به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۷۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در اولین ستاد اجرایی کنگره شهدای استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: برگزاری کنگره شهدای استان کار بسیار سنگینی است و همه مدیران و دستگاه های اجرایی باید به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای این برنامه ارزشی هیچ سازمان ، نهاد دولتی و عمومی نباید کنار بایستند افزود: همه باید پای کار بیایند و سمن ها و تشکل های غیر دولتی، بازار و بخش های اجتماعی در برگزاری این برنامه نقش اساسی ایفا کنند.

استاندار عنوان کرد: صنایع بزرگ را نمی توانیم نادیده بگیریم بلکه همه اقشار و اصناف باید به همکاری بیایند و مشارکت شفاف و روشن داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم کار درست انجام شود باید اجماع اساسی و کار غیر اداری صورت گیرد و موضوع با اعتقاد و بعد معنوی آن لحاظ شود جدا از حاشیه های سیاسی.

وی ادامه داد: فرای تفکرات سیاسی و جناح بندی ها و جدا از بروکراسی های اداری باید کار برای شهدا دنبال شود تا آثار اجتماعی و فرهنگی ماندگاری برای استان به ارمغان بیاورد.

پرویزی با بیان اینکه برآورد هزینه ای باید صورت بگیرد افزود: از ریخت و پاش هایی که در برخی مراسم رسمی و سیستم اداری انجام می شود پرهیز شود.

وی تصریح کرد: البته دولت حالا که آنقدر بودجه ندارد که به ریخت و پاش برسد و در حداقل ها مانده است و جوابگوی حقوق کارمندان خود نیست.

استاندار ادامه داد: حداقل هزینه ها صرف مناسبت های دینی و ملی یا در حوزه ایثار و شهادت در نظر گرفته شود و با از امکانات موجود و ظرفیت بازار و شرکت های دولتی و خصوصی و نهادهای عمومی کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه کار کمیته ها بررسی و کار به طور مستمر و با آرامش انجام شود گفت: در هر سه ماه یکبار جلسات تشکیل شود.

پرویزی ادامه داد: توصیه دارم که تعداد کمیته ها کم شود و چند کارگروه تشکیل و تعدادی از کمیته ها در زیرمجموعه کارگروه فعالیت داشته باشند تا انسجام بیشتر صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها