بیانیه سپاه ناحیه مقاومت تفرش در گرامیداشت حماسه 9دی؛

یوم الله 9دی ارزنده‌ترین سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی

در بخشی از بیانیه سپاه ناحیه مقاومت تفرش یوم الله 9دی ماه 88 را یکی از ارزنده ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و افزوده است: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران ثابت کرند که عدول از اصول و آرمان های اسلام، انقلاب و امام راحل را به هیچ وجه نمی پذیرند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

سپاه ناحیه مقاومت تفرش به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در بیانیه سپاه ناحیه مقاومت تفرش آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران، سرشار از حوادثی است که هر یک به تنهایی می توانست باعث دگرگونی و تغییرات اساسی در ماهیت و ساختار هر حکومتی شود. اما وجود ناخدا و کشتی‌بانی مدیر و حکیمِ این انقلاب، از طوفان ها و شبیخون دزدان و گزند نامحرمان مصون و محفوظ نگه داشته است و اینگونه است که ملت رشید ایران در کوران حوادث و فتنه هایی که توسط نظام سلطه علیه انقلابشان رفته، همیشه سربلند بوده اند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: شاهد این مدعا، فتنه سال 88 است که جریان تجدید نظرطلب، وقتی رای مردم به نامزدی غیر از نامزد مورد نظر خود را دید علیه مردم غضب کرده و دست به کودتا علیه جمهوریت نظام زد. اما بعداز 8 ماه آتش افروزی و تحمیل هزینه هایی بر نظام اسلامی به برکت حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران، حماسه 9دی خلق شد.

در این بیانیه یوم الله 9دی ماه 88 را یکی از ارزنده ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و افزوده است: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران ثابت کرند که عدول از اصول و آرمان های اسلام، انقلاب و امام راحل را به هیچ وجه نمی پذیرند.

همچنین این بیانیه ضمن ابراز تاسف آورده است: واقعا متاسف هستیم که عده ای غافل یا عامل دشمن، با سوء نیت یا سوءفهم خود، فتنه 88 را سوء تفاهم می نامند. مگر می توان همراهی در عملیات ده ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی را سوء تفاهم نامید؟ مگر می توان ظلم بزرگ تهمت تقلب به نظلام اسلامی روئیده برخون شهدا را سوء تفاهم خواند؟ مگر می توان تلخ کردن کام مردم از جمهوریت 85 درصدی‌شان در انتخاباتی بی نظیر را سوء دانست؟ مگر می شود کشته و شهید شدن عده ای از مردم در اثر اردوکشی خیابانی غیر قانونی فتنه گران را تنها ناشی از سوء تفاهم دانست؟ مگر کسی می تواند روزه خواری و نفی آرمان فلسطین در روز قدس و سردادن شعار جمهوری ایرانی را سوء تفاهم بداند؟ چه کسی به خود اجازه می دهد، پاره کردن تصویر نورانی امام خمینی(ره) در روز دانشجو را سوء تفاهم بنامد؟

این بیانیه افزوده است: از همه اینها بالاتر، آیا آتش زدن خیمه های عزای حسینی و هلهله و شادی کردن در روز عاشورا و خداجو نامیدن مسببان آن هم سوء تفاهم بود؟ اگر چنین است که نیست، پس اصل تقابل امام حسین(ع) با یزید نیز سوء تفاهم بود؟ امروز روشن و آشکار است که اتاق فرمان حمله به خیمه های امام حسین (ع) در عاشورای 88 ایران و حمله کنندگان امروز به مرقد مطهر حضرت زینب(س) در سوریه یکی است در دنیای پر متلاطم امروز، هنرمندان سرمایه بزرگی هستند که می توانند این کشتی را در دریای مواج به سر منزل مقصود برسانند. و در فضای غبار آلود، هنرمندان برجسته ترین رسالتشان این است که از طریق خلق آثار هنری فاخر و ارزشمند این زنگار غبار را رخ جامعه بزدایند.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: ما پاسداران و بسیجیان شهرستان تفرش ضمن تجدید میثاق و بیعت با آرمان های بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی) و شهدا برائت خود را از خط فتنه اعلام میداریم و به همه دشمنان خارجی و داخلی خود نیز هشدار می دهیم در صورت تکرار فتنه 88 با حضور انقلابی و حرکت عاشورایی طومار آنها را در هم خواهیم پیچید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات