خبرهای داغ:
در آستانه سال نو میلادی ؛

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گرگان با خانواده شهید ارمنی ادموند بالیانس

سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر در آستانه سال نو میلادی با خانواده شهید ارمنی ادموند بالیانس خانقاه دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر به همراه سید عباس حسینی فرماندار گرگان و همچنین فرماندار علی آباد کتول و جمعی از مسئولین بعد از ظهر 9 دیماه یا خانواده شهید ارمنی ادموند بالیانس خانقاه در فاضل آباد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار خواهر شهید به بیان خاطرات از شهید پرداخت و اذعان کرد : مادرشهید تا آخرین روز انتظار می کشید که خبری از فرزند شهید مفقود الاثرش را به او بدهند اما این امر محقق نشد و به دیار باقی رفت.
وی همچنین گفت : شهید ادموند در سال 1342 دیده به جهان گشود و در سال 1368 که خدمت وظیفه عمومی را انجام میداد در منطقه دهلران به درجه رفی شهادت نائل آمد و تا امروز پیکر او مفقود است و انتظار می کشیم که پیکر او به آغوش بازماندگان از خانواده برگردد.
خواهر شهید بالیانس در پایان ابراز داشت : ما به امام رضا (ع) عشق و ارادت داریم و کسی نمی تواند ما را از زیارت ایشان محروم سازد .
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید تقدیم شد و در کنار درخت کریسمس مسئولان با خانواده شهید عکس یادگاری گرفتند.
گفتنی است گوریگور و هاسمیک پدر و مادر شهید ادموند بالیانس خانقاه هستند که دار فانی را وداع گفتند که از خداوند منان برای انها بخشش و غفران الهی را خواستاریم و امیدواریم با گرفتن آزمایش دی ان ای سرنوشت این شهید بزرگوار میهن اسلامی نیز مشخص و پیکر او به آغوش گرم خانواده بازگردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها