خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ؛

"وحدت" و "انسجام" مهم‌ترین پیام مردم در ۹ دی به دشمنان نظام بود

حجت الاسلام حاجی نجفی :وحدت، انسجام، همدلی و همراهی مردم ایران در خلق حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ مهم‌ترین پیام مردم به دشمنان داخلی و خارجی نظام بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی ماه که با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در مصلی وحدت گرگان برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: وحدت، انسجام، همدلی و همراهی مردم ایران در خلق حماسه نهم دی ماه سال 88 مهم‌ترین پیام مردم به دشمنان داخلی و خارجی نظام بود.

وی با اشاره به پیامدهای فتنه 88 برای ملت ایران گفت: در این شرایط بیگانگان با سوء استفاده از اوضاع داخلی کشور به این درگیری‌ها دامن زدند و به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: ملت ایران در روز نهم دی ماه با روشنگری‌های رهبری و حوصله‌ای که ایشان در برخورد با سران فتنه از خود نشان دادند به این نتیجه رسیدند که هیچ‌گاه تقلبی در کار نبوده و در این روز ماندگار و تاریخی در حمایت از مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران حماسه عظیم 9 دی را رقم زدند.

وی گفت: فتنه 88 که با نفوذ بدخواهان و بی‌حرمتی به مقدسات ما همراه بود درسی بزرگ به ما آموخت و آن این بود که دشمنان به هر بهانه‌ای دشمنی خود را اعمال می‌کنند و از کوچک‌ترین فرصت برای نابودی نظام و زیر پا گذاشتن مقدسات و شعائر دینی ما دریغ نمی‌کنند.

حاجی نجفی افزود: در جریان فتنه و غبارآلوده شدن فضای سیاسی  کشور یک شکاف اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آمد که در نهایت با حضور قاطعانه مردم همیشه در صحنه ایران و همچنین رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ختم به خیر شد.

وی در پایان اظهار کرد: روز 9 دی ماه در واقع یادآور حماسه با شکوه مردم ایران و اتحاد آنها در مقابل یک جریان فتنه است و باید این مراسم در سال‌های آینده هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها