خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان داخلی نظام، جنایات آمریکا و انگلیس را توجیه می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بدتر از دشمن بیرونی ، دشمنان داخل نظام هستند که جنایات آمریکا و انگلیس را توجیه کرده و می خواهند در جامعه تفرقه بیندازند.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علی رضا عبادی در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه درهیئت حسینی شهرستان خوسف اظهارداشت: سرتاسر تاریخ درس عبرت است و دشمن در هر زمان که نتوانست با دشمنی ضربه ای به ما بزند ، خود را به شکل دوست در آورد.

وی با بیان اینکه جنگ کفار با مسلمانان سابقه هزار ساله دارد افزود: سقوط کشور اسلامی آندلس، دوران مشروطیت و تحمیل جنگ 8ساله نمونه ای از هزاران جنایت بیگانگان بر مردم مسلمان است.

عبادی گفت: ماهیت نظام سلطه همان "دست چدنی در دستکش مخملی" است که می خواهد ظاهر کارها را خوب و دلپسند جلوه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود:واژه های مثل"حقوق بشر"،"سازمان ملل"و"دموکراسی" خیلی خوب است اما باید دید چرا همین عناوین وقتی به جنایات یمن ، سوریه و عراق می رسند سکوت می کنند.

حجت الاسلام عبادی گفت: بدتر از همه این جنایت ها ، تفکر بی بصیرتیاستکه در داخل کشور این جنایات را توجیه می کند و این همان تفرقه و نفاق است.

وی افزود:مسئولینی که وظیفه شان کار اجرایی است چرا در اموری که به آنها مربوط نیست دخالت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی خطاب به اینگونه افراد گفت: آمریکا و انگلیس شما را به نوکری خودشان هم نمی پذیرند،کما اینکه طرفدارانشان در کشور آندلس را هم بعد از سقوط این کشور سوزاندند.

حجت الاسلام عبادی افزود:امروز دشمنان اسلام طرح کشتن مسلمان توسط مسلمان را کلید زده اند و اگر بصیرت نباشد،دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.

وی گفت:در فتنه88 آنها رسماً به دنبال براندازی نظام بودند و شعار تقلب فقط یک اسم رمز بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبیافزود:اگر حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب نباشد هر روز یک فتنه است.

در ابتدای این مراسم نیز امام جمعه خوسف ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت:در مسیر تحقق نظام اسلامی عنایات الهی هر روز شامل حال این ملت بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی افزود:در فتنه 88 ملت به صحنه آمدند و انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به جهانیان ثابت کردند که تا آخرین قطره خود پشتیبان ولی فقیه بوده و هستند.

وی گفت:هوای نفس و خود خواهی،امراضی بود که در دل سران فتنه رسوخ کرده بود و حتی به نصایح رهبر انقلاب گوش ندادند و به همین علت در چشم ملت خار شدند.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها