خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه

محفل خانوادگی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد

محفل خانوادگی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم پنجشنبه 9 دی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۸۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

محفل خانوادگی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی در محفل خانوادگی کارکنان ناحیه، با گرامیداشت ایام دهه بصیرت، امنیت ایران اسلامی را مرهون زحمات شبانه روزی فرزندان فداکار ملت دانست و با تقدیر از زحمات خانواده پاسداران افزود: این خانواده ها همسنگر پاسداران در جهاد کبیر بوده و در این مجاهده، همسران پاسداران با ایجاد آرامش روانی در فضای گرم خانواده، نقشی موثر در پیروزی جبهه حق دارند.

در ادامه حجت الاسلام قدیمی نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه با مقایسه زندگی سنتی و مدرن محاسن و معایب هر کدام را برشمرد و خطرات زندگی به سبک غرب را گوشزد نمود.

در پایان، کارگاه ارتقا مهارت زندگی در برابر آسیب های اجتماعی با حضور استاد رفیعی کارشناس خانواده برگزار شد و حاضران سوالات خود را در مورد تربیت فرزندان مطرح کردند.

برگزاری محفل کودک و نوجوان همراه با تلاوت آیات قرآن از بخش های این مراسم بود.

اجرای ویژه برنامه های دهه بصیرت در پایگاه های حوزه بسیج شهید جلالی

همزمان با دهه بصیرت ویژه برنامه های متنوعی در پایگاه های حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی شهر قنوات قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، پایگاه های مقاومت حوزه 21 بسیج شهید جلالی همزمان با دهه بصیرت برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، نشست بصیرتی در مسجد الهادی روستای جنت آباد، روستای سراجه و نماز جمعه قنوات برگزار شد که مراسم نماز جمعه با اهداء چفیه به نوجوانان بسیجی همراه بود.


ارسال نظرات