خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع)

برنامه «آفتاب حسن» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «آفتاب حسن» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۶۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
برنامه «آفتاب حسن» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: برنامه نگین سامرا به همین مناسبت تولید شده که از ساعت 19:15 روز چهارشنبه هفته جاری از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه سیره هدایتی و تربیتی امام حسن عسکری(ع) در تبیین معارف دین مطرح می‌شود و کارشناس برنامه به ترسیم اوضاع اعتقادی و فرهنگی عصر امام عسکری(ع) می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای برنامه نگین سامرا گفت: روش‌ها و برنامه‌های تربیتی امام عسکری(ع) در این برنامه ذکر می‌شود و تقویت مبانی اعتقادی مسلمانان، انس و فهم قرآن کریم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج رجوع به کارشناسان دین از محورهای دیگر این برنامه است، روح‌الله اسماعیلی تهیه‌کنندگی و رضا هدایت‌فر مجری این برنامه است، حجت‌الاسلام حسن عرفان کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد.

عظیمی از تولید برنامه آفتاب حسن ویژه روز میلاد امام حسن عسکری(ع) خبر داد و افزود: این برنامه 18 دی‌ماه امسال ساعت 8:40 از این رسانه پخش می‌شود که به تاریخ زندگی امام حسن عسکری(ع) می‌پردازد.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام جواد عباسی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد که به تربیت مکتبی مسلمانان و رهنمودهای زندگی مؤمنانه ( تقوا، تلاش و کار برای خدا، راستگویی، امانتداری، همسایه‌داری و ...) می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده و حمید سوری مجری این برنامه است.
ارسال نظرات