خبرهای داغ:
سردار ریحانی مطرح کرد؛

ضرورت حضور روحانی در مجالس ترحیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کسانی که برای برگزاری مراسم عزا مسجد می‌گیرند حضور روحانی در مجلس الزامی است، در غیر این صورت از تالار استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۱۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور جمعی از مسؤولان استانی در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مجالس ختم در مساجد استان بدون حضور روحانی برگزار می‌شود.

ریحانی به قدرت روحانیان در اجرای امر به معروف و نهی ازمنکر اشاره کرد و گفت: وجود روحانی برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر، اخلاقی، پند و اندرز که مردم پای منبر آنان باشند، لازم است.

‌فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت وجود روحانی در مجالس ترحیم، بیان کرد: با حضور روحانی در مجالس عزا در مورد موضوعات سیاسی، اجتماعی و انقلابی سخن گفته می‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که برای برگزاری مراسم عزا مسجد می‌گیرند، حضور روحانی در مجلس الزامی است، در غیر این صورت از تالار استفاده کنند.

ریحانی به همت و همکاری سازمان تبلیغات شورای اسلامی و نهادهای مرتبط در راستای حضور روحانی در مجالس اشاره کرد و افزود: در صورت اجباری بودن پذیرش پیشنهاد حضور روحانی در مجالس ختم افراد مجبور می‌شوند که تمکین کنند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه در این جلسه نیز، گفت: جلسه امر به معروف و نهی از منکر نباید مقطعی باشد.

مجتبی بیات به تبلیغات شهری، اتوبوس‌ها و بیلبوردها بیش از اندازه در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این امر باید مدیریت و ساماندهی شود.

بیات اظهار داشت: باید با تشکیل جلسه، ادار‌ه‌های اجرایی و قضایی گزارشی از عملکرد اداره‌ها بیان شود.

ارسال نظرات