خبرهای داغ:
مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه:

برای تربیت کادر فعال انقلابی در سایت‌ صالحین باید تلاش شود

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: برای ترویج اهداف شجره طیبه صالحین توسط سایت‌های صالحین در تربیت کادر فعال انقلابی و پیرو ولایت فقیه برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب باید تلاش شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۹۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
حجت‌الاسلام روح‌الله بدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به موفقیت فضای مجازی صالحین واحد تعلیم و تربیت  بسیج دانشجویی استان کرمانشاه و کسب رتبه دوم از میان نواحی بسیج استان، اظهار داشت: ساختار سایت‌های صالحین به بخش‌های خبری، محتوایی، خدماتی و تبلیغات تقسیم می‌شود.
 
بدری با اشاره به بخش خبری از سایت صالحین، ادامه داد: اخبار صالحین در سطح پایگاه‌، حوزه‌، ناحیه‌، سپاه استان از اولویت‌های بخش خبری محسوب می‌شود.
 
مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ارائه اخبار از سایت عملکردی استفاده می‌شود، گفت: مسائل حفاظتی در ارائه اخبار لحاظ  می‌شود و اخبار به‌صورت خبرهای بومی‌، منطقه‌ای، استانی و همچنین خبرهای اطلا‌عی که دیگران از آن استفاده می‌کنند، بیان می‌شود.
 
این مسؤول چارچوب اصلی محتوا‌ها سایت‌های صالحین را به‌صورت تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی بیان کرد و افزود: محتوای پیشنهادی استفاده از توانایی‌، تخصص و تحصیلات افراد است و محتوای مورد استفاده  در منطقه با توجه به آداب‌، رسوم و...، محتوای مشترک بین سایت‌های صالحین( مانند شهدا منطقه‌ای‌، بیانات رهبری و...)، چارچوب های  اصلی محتوا‌ی سایت‌های صالحین است.
 
بدری با اشاره به اینکه فضای مجازی بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: برای ترویج اهداف شجره طیبه صالحین توسط سایت‌های صالحین در تربیت کادر فعال انقلابی و پیرو ولایت فقیه برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب باید تلاش شود و این هدف ترویج اندیشه های ناب اسلام، به دنیای امروز است.
 
گفتنی است، در چند روز گذشته در مراسم تقدیر از فعالان فضای مجازی صالحین که با حضور تمامی کاربران فضای مجازی صالحین، مسؤولان تعلیم و تربیت نواحی، معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص)، در سالن جلسات مرفوک سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد از کاربر فضای مجازی صالحین ناحیه، خواهر سمیرا فلاح و حجت‌الاسلام روح‌الله بدری مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی تقدیر شد و در کشور هم در شمار سایت های نمونه قرار گرفتند و مورد تقدیر واقع شدند.
ارسال نظرات