خبرهای داغ:
دادستان کل کشور مطرح کرد

برخورد قانونی با منتشر کنندگان فایل صوتی قائم مقام معزول/ فضای مجازی یکی از دلایل افزایش آمار طلاق

دادستان کل کشور به انتشار فایل صوتی منتسب به قائم مقام معزول اشاره کرد و گفت: برخورد قانونی با منتشر کنندگان این فایل صوتی صورت گرفته و متاسفانه انتشار این فایل موجب شد که دشمنان سوء استفاده داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۸۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
برخورد قانونی با منتشر کنندگان فایل صوتی قائم مقام معزول/ فضای مجازی یکی از دلایل افزایش آمار طلاق
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری عصر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی قوه قضائیه در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر شاهد هستیم که میزان آمار کشفیات مواد مخدر افزایش چشمگیری یافته است هرچند که همچنان مواد مخدر و اعتیاد یکی از تهدیدات جامعه است.

وی به تلاش‌های دشمنان در عرصه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی برای آسیب رساندن به جامه تلاش‌های بسیاری دارند و این در حالی است که دست اندرکاران فضای مجازی اهتمام لازم را برای برخورد با این وضعیت ندارند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش آمار طلاق به دلیل فضای مجازی است، یادآور شد: متاسفانه شاهد هستیم که فضای مجازی به شکل جدی به اعتقادات و باورهای مردم ضربه زده است.

وی در ادامه به وضعیت استان قم اشاره کرد و یادآور شد: استان و شهر قم از جنبه‌های مختلف ویژه است و همواره به مسؤولان قضایی استان تاکید کرده‌ایم که از رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما بهره مند شده و ارتباط مستمری با دفاتر داشته باشند.

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود به انتشار فایل صوتی منتسب به قائم مقام معزول اشاره کرد و گفت: برخورد قانونی با منتشر کنندگان این فایل صوتی صورت گرفته است ؛ متاسفانه انتشار این فایل موجب شد که دشمنان سوء استفاده داشته باشند.
ارسال نظرات