حجت‌الاسلام پناهیان

فتنه علمای فاسد، بدتر از فتنه دجال است

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: توده‌های مردم چه شیعه و چه سنی، حقیقت اسلام را از زبان علما دریافت می‌کنند و لذا فتنه ای که علمای فاسد ایجاد می کنند از فتنه دجال بدتر است.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۵۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام احمد پناهیان در همایش «شیعه لندنی، سنی آمریکایی» که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدا برگزار شد با اشاره به شکل گیری جریان تکفیری داعش گفت: استکبار ستیزی از ویژگی های اصلی نزدیکی به خداست به همین چهت ذاکر اهل بیت (ع) باید کاری کند که مردم به اهل بیت نزدیک و با آنها همراه شود.

وی افزود: سنی‌های آمریکایی عربستان سعودی با فتنه داعش و جنایات یمن، بحرین، سوریه، عراق و ... کُفر خود را به اثبات رساند‌ه‌اند.

این سخنران مطرح کشوری با بیان اینکه روح اسلام روح وحدت و یگانگی است، گفت: نشر حقیقت اسلام به دست علماست و بالطبع همه دنیاطلبان که عظمت اسلام و عزت مسلمانان را برنمی‌تابند، اگر بخواهند اختلافی بین فرق مختلف و شیعه و سنی ایجاد کنند باید به سراغ علما بروند.

حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: طبیعی است تنها آنهایی که خودشان خود را عالم می‌دانند و علم را به عنوان وسیله‌ای برای مطرح کردن خود، با چنین جریان‌هایی همراه می‌شوند.

وی افزود: مواردی بوده که عواملی از سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب حقوق گرفتند تا با مباحث اعتقادی شیعه و سنی آشنا شوند و بعد به عنوان یک عالم شیعی یا سنی و به فرموده رهبری سنی آمریکایی و شیعه لندنی در میان مسلمانان به تفرقه افکنی مشغول شوند.

این سخنران مطرح کشوری با بیان اینکه بصیرت علما مقدم بر بصیرت مسلمانان است، گفت: ما عالمانی که به لحاظ علمی مطرح اما به لحاظ سیاسی ساده لوح باشند در میان علمای شیعه و اهل سنت فراوان داشته و داریم؛ افرادی که در تله دشمنان اسلام گرفتار شدند و به جای اینکه علمشان موجب روشنگری شود و در جهت عزت اسلام باشد خود اینها آتش بیار معرکه دشمن شده و سبب تفرقه و اختلاف شدند.

حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه به ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی از طریق ظرفیت علما اشاره کرد و گفت: توده‌های مردم چه شیعه و چه سنی، حقیقت اسلام را از زبان علما دریافت می‌کنند و لذا فتنه ای که علمای فاسد ایجاد می کنند از فتنه دجال بدتر است.

وی به اعتراف آمریکایی‌ها مبنی براینکه دشمنی ما با ایران بر سر اسلام ایران است، گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که با اسلام نمی‌توانند مقابله کنند. تمام تلاش های دشمنان دین از صدر اسلام تاکنون بر این بود که اسلام ناب را از بین ببرند و امروز حتی با سنی‌هایی که با حقیقت تشیع علوی آشنا شده‌اند همچون مسلمانان غزه، دشمنی می ورزد و قصد نابودی آنها را دارند.

حجت‌الاسلام پناهیان ادامه داد: : اگر در حلب شکست خورده بودیم خزان شکست های جمهوری اسلامی آغاز شده بود .

حجت‌الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: فتح حلب از فتح خرمشهر مهم‌تر بود و چراکه همانگونه آمریکایی‌ها خود معترف هستند مدیریت مقام معظم رهبری بود. با وجود اینکه بیش از 90 کشور در سوریه بر علیه محور مقاومت هستند ولی به اعتراف آمریکایی‌ها رهبر ایران نه تنها یک مدیر و رهبر سیاسی بزرگ است بلکه یک مدیر تمام عیار نظامی نیز هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات