خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س)

برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «شفیعه» از این رسانه به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۳۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: برنامه کریمه روز 19 دی مصادف با شب وفات این بانوی بزرگوار ساعت 19:15 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه به صورت اجمالی به زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره می‌شود و مروری بر هجرت حضرت به ایران، علل، حوادث و... صورت می‌گیرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای برنامه کریمه گفت: فضیلت زیارت حضرت و نگاهی به متن زیارت‌نامه حضرت از دیگر محورهای این برنامه است. از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به ارتباط سعادت و عاقبت به خیری در ارتباط با اهل بیت(ع) و در محضر اهل بیت بودن اشاره کرد.

عظیمی با بیان اینکه این برنامه از بخش‌های گزارش، حرم‌شناسی و معرفی معاونت فرهنگی آستان مقدس تشکیل شده است، افزود: سید روح‌الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده و حمید خاوری مجری این برنامه است و حجت‌الاسلام محمود اباذری به کارشناسی این برنامه می‌پردازد.

وی از پخش برنامه شفیعه ویژه روز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و افزود: این برنامه 20 دی ماه امسال ساعت 8:40 از این رسانه پخش می‌شود که تاریخ زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله محورهای آن محسوب می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف انس و الفت حضرت با حضرت امام رضا(ع)، القاب حضرت فاطمه معصومه(س) و چگونگی تأسی به حضرت با کسب این ویژگی‌ها، راه‌های معصومیت اکتسابی در افکار، گفتار و رفتار با نگاهی به صفت معصومه و راه‌های کسب کرامت و بزرگواری با نگاهی به صفت کریمه را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های گزارش، روایت و حرم‌شناسی تشکیل شده که اعظم ایرانی تهیه‌کنندگی و محبوبه شیر علی مجری‌گری این برنامه را بر عهده دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار