خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینواگلستان؛

حرکت راهیان نور یک حرکت قوی و بزرگ فرهنگی در جهت تداوم انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینواگلستان گفت:حرکت راهیان نور یک حرکت قوی و بزرگ فرهنگی در جهت تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۹۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان در جلسه ستاد راهیان نور گفت: حرکت راهیان نور یک حرکت قوی و بزرگ فرهنگی در جهت تداوم انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی با چند مولفه  اصلی به پیروزی رسید و تداوم آن هم با همان مولفه هاست.

وی افزود:حاکمیت دینی : تفکر و اندیشه ولایی است و در زمان غیبت حضور ولی مطلقه فقیه است که به جامعه آرامش می دهد و این حاکمیت دینی دردو اصل ولایت مطلقه فقیه و اصل فرهنگ خلاصه می شود.

کریمی اول در ادامه افزود:حکومت دینی بدون فرهنگ جهاد و شهادت معنی ندارد .

جانشین سپاه نینوا گلستان ابراز داشت:فرهنگ جهاد و شهادت ما را از گردنه های بسیاری عبور داد و موانع بسیار بزرگی را به این واسطه توانستیم از خود دور کنیم  ولذا بایدحفظش کنیم ..

وی اظهار داشت: اگرجایگاه ولایت نبود انقلاب اسلامی درهمان جنگ ازبین رفته بود ..

حسین کریمی اول گفت: در حوادث اخیر اگر تدبیرحضرت  آقا درجبهه مقاومت نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر جامعه اسلامی می آمدلذا با هوشیاری رهبری از یک گردنه بسیار بزرگ نجات  پیدا کردیم .

کریمی اول افزود: شمامتولی و مروج زنده نگه داشتن ولایت و جهاد و شهادت هستید. ستاد راهیان نور متولی و مروج زنده نگه داشتن یاد شهدا است. و ما افتخار می کنیم که در این عرصه خدمت می کنیم ودراین را خود را به عنوان سربازی در پشت خاکریز دشمن می بینیم.

رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینواگلستان تصریح کرد: ما میگفتیم اگر عاشورا بودیم در کنار امام حسین (علیه السلام) قرار می گرفتیم و امروز دانش آموزان ما در سفر راهیان نور در خاطرات و دلنوشته هایش آرزو می کنند که مدافع حرم شوند و به جبهه مقاومت بروند.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به راهیان نور را یک کار اسلامی برای آینده کشور ببینید و به عنوان یک کار اداری نگاه نکنید ببینید دشمن می خواهد فکر جهاد و شهادت را از بین برود و جوانان ما به سمت فضای مجازی بروندو ما باید با روحیه خادمی تلاش کنیم و یاد و خاطر شهدا را برای نسل آینده زنده کنیم..

کریمی اول در پایان گفت: امروز دشمن با اصول و اعتقادات ما درجنگ است و در فتنه 88 دیدید با چه اصولی جنگیدندولی با رهنمودها و هدایت رهبری نتوانستند موفق شوند.


انتهای پیام/


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها