کارشناس مسائل سیاسی

برخی در داخل به دنبال جلب رضایت کدخدا هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی در داخل به دنبال آشتی با آمریکا هستند و حاضرند سپاه، بسیج و حتی سایت‌های موشکی حذف شوند تا کدخدا با ما آشتی کند.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۸۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا نظری کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری که به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد آقا کرهرود برگزار شد با اشاره به اهداف دشمنان در جریان فتنه 88 گفت: دشمنان در سال 88 با استفاده از عوامل داخلی به دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند اما در 9 دی‌ماه مردم دی‌ماه نشان دادند که از خواص بدون بصیرت جلوتر هستند.

وی حضور با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف را عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را استمرار بخشیده و ندای انقلاب را به کشورهای مختلف انتقال دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برخی در داخل به دنبال آشتی با آمریکا هستند و حاضرند سپاه، بسیج و حتی سایت‌های موشکی حذف شوند تا کدخدا با ما آشتی کند.

وی ادامه داد: بایستی به گوش باشیم، با تشکیل اینگونه جلسات بصیرت خود و اطرافیان ما را افزایش دهیم و در 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده صحنه‌ای دیگر از حضور خود را رقم بزنیم.

نظری با اشاره به اینکه ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های خود نخواهند کشید، گفت: ملت دشمنان خود را خواهند شناخت و دیگر اجازه رخ دادن چنین وقایعی را نخواهند داد زیرا ملت با هوشیاری تمام گول دسیسه دشمن را نخواهند خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی و چیدمان مناسب مهره های کلیدی، پروژه‌ای را اجرایی کرد که تمام مراکز سیاسی، نظامی و امنیتی کشورهای غربی اطمینان داشتند نظام اسلامی را با این پروژه به سمت پرتگاه سوق می‌دهند.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: نقش مقام معظم رهبری و نقش مردم فهیم کشور که بدون دعوت رسمی وارد صحنه شدند، در خنثی سازی این فتنه بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر حضور مردم و تدابیر حکیمانه، آگاهانه و اقدام به موقع مقام معظم رهبری نبود مشخص نبود که فتنه 88 چگونه رقم می خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات