خبرهای داغ:

برقراری عدالت از دغدغه های جامعه اسلامی است

امام جمعه موقت گیلانغرب، برقراری عدالت و برابری در عین کرامت انسانی را از دغدغه های جامعه اسلامی دانست و گفت: این اصول در سیره انبیا و اندیشه های اولیای الهی همواره مهمترین رکن بوده اند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۳۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام سید سیف الله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب اظهار داشت: از مهم ترین مطالبه امام راحل و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تامین اندیشه انقلابی و رویکرد دینی و مکتبی در جامعه است تا مدیران و مسوولان، برنامه های راهبردی، ملموس و اثرگذار و ریشه ای با تفکر جامعه اسلامی داشته باشند و با هر نوع مانع و انحراف مبارزه کنند.
وی اظهارداشت: این دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید برای پیشرفت انقلاب اسلامی قلمداد کرد که باعث جلوگیری از رشد و تقویت نیروهای معارض و ضد انقلاب خواهد شد و این امر واجبی است که باید به آن عمل کرد.
وی بیان کرد: تحقق این اصل مهم در واقع قدرشناسی از خون پاک شهدا و پاسداری از ارطش های ولای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه موقت گیلانغرب گفت: در صورت برقراری عدالت اجتماعی و تحقق دیدگاه های امام راحل و رهبری در این بخش، توسعه بیش از پیش کشور میسر خواهد شد و حقوق شهروندی، آزادی بیان و تفاهم با دنیا عینیت می یابد.
حجت الاسلا موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت گروه های تروریستی در عراق، یمن، سوریه و بحرین اضافه کرد: تمام این جنایت ها با حمایت کسانی که ادعای حقوق بشر سر می دهند، صورت می گیرد.
وی ادامه داد: مدعیان دروغین آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر، کسانی هستند که در عراق، یمن و سوریه مسلمانان بیگناه را به هر بهانه ای به کشتن می دهند و دستانشان به خون کودکان بیگناه آلوده است.
ارسال نظرات