خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند خبر داد

راه‌اندازی کارگاه تولیدی روستای قرخلر در راستای اقتصاد مقاومتی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند از راه‌اندازی و فعالیت کارگاه تولیدی روستای قرخلر در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

سید روح‌الله حسینی‌شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی از راهکارهای مؤثر رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: بسیج سازندگی با حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و خواشتغالی بستر خوبی را برای علاقه‌مندان و جوانان فراهم آورده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند با اشاره به عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که با حمایت بسیج سازندگی قهاوند راه‌اندازی شد کارگاه خیاطی در روستای قرخلر بود.

وی ادامه داد: این کارگاه تولیدی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی و رشد روز افزون کشور در بعد اقتصادی راه‌اندازی شد.

حسینی‌شاخص افزود: مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به این بسیجی پرداخت شد که علاوه بر تامین زندگی خانواده در بعد اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی نیز فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار بین جوانان و بهره گیری آنان از آموزش‌های ارائه شده در راستای رشد اقتصاد خانواده راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات