خبرهای داغ:
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان خبر داد

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای مشاغل کارگاهی

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: در بحث مشاغل کارگاهی، مشاغلی که بیش از یک نفر اشتغال داشته‌اند مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد و البته در موارد خاص ۱۰۰ میلیون نیز پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۸۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند با حضور مدیران کل استانی کمیته امداد، اداره کار، تعاون و امور اجتماعی، صندوق کار آفرینی و همچنین مسئولین و روسای بانک‌های شهرستان نهاوند برگزار شد.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان در این جلسه به بررسی وضعیت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌های شهرستان پرداخت و گفت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین است ودر این امر تسهیلات بانکی کمک بسیار خوبی است.

محسن علي افروخته با بیان اینکه تنها شهرستان استان همدان که دارای کارگروه تسهیلات بوده شهرستان نهاوند است، افزود: تسهیلات پرداختی باید به روشی باشد که در امر اشتغال کوتاهی نشود .

وی ادامه داد: در بحث مشاغل کارگاهی، مشاغلی که بیش از یک نفر اشتغال داشته‌اند مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد و البته در موارد خاص ۱۰۰ میلیون نیز پرداخت خواهد شد .

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: در بحث خود اشتغالی مبلغ۳۰ میلیون تومان و همچنین به مشاغل خانگی مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

در پایان این جلسه از روسای بانک‌های شهرستان نهاوند که در بحث اشتغال‌زایی و تسهیلات عملکرد خوبی داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات