خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

کاهش آمار ازدواج در شهرستان نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: در 9 ماهه سال گذشته، یک هزار و 657 مورد ثبت ازدواج انجام شده که در سال جاری این رقم به یک هزار و 545 مورد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز آمار ثبت ازدواج بالا نرفته و آمار ثبت طلاق کاهش نیافته است اما خوشبختانه اداره امور ورزش وجوانان و جمع خیرین ازدواج در این خصوص کارهای بسیار مؤثری انجام داده‌اند که از آن میان می‌توان به سبک ازدواج آسان اشاره کرد.

وی افزود: در 9 ماهه سال گذشته، یک هزار و 657 مورد ثبت ازدواج انجام شده که در سال جاری این رقم به یک هزار و 545 مورد کاهش یافته است.

فرماندار نهاوند همچنین در خصوص آمار طلاق در سطح شهرستان نهاوند گفت: آمار طلاق در سال گذشته 321 مورد رخ داده است که در سال 95 این رقم به 280 مورد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل شهرستان موظف هستند پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا جوانان هنگام گرفتن تسهیلات وام ازدواج با مشکلی مواجه نشوند.

در پایان این مراسم از هفت نفر از اعضاء مجمع خیرین ازدواج، سه دفترخانه ثبت ازدواج که با مجمع خیرین ازدواج و دبیرخانه ستاد همکاری داشته‌اند و همچنین از سه زوج نمونه با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار