خبرهای داغ:
معاون توسعه امور ورزش استان قم:

جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در قم برگزار می‌شود

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۸۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: هیأت‌‌های ورزشی استان قم برای رشد و توسعه این عرصه مهم اجتماعی در حوزه‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، آموزش و همچنین بخش فرهنگی فعالیت می‌کنند و خوشبختانه در سال‌های اخیر جهش خوبی در مسیر پیشرفت ایجاد شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در قم اشاره و ابراز کرد: به همین منظور جلسه‌ای با حضور مسؤولان هیأت‌‌های ورزشی مرتبط برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: سومین جلسه هماهنگی و بررسی موارد و موضوعات مربوط به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در استان قم با حضور مسؤولان هیأت‌‌های ورزشی مرتبط و همچنین اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان دستاوردهای خوبی داشت.

رمضانی اضافه کرد: در این جلسه روسا و نایب‌رئیسان هیأت‌‌های ورزشی جودو و کوراش، تیراندازی با کمان، تکواندو، انجمن‌های ورزشی، شطرنج و اعضای ستادی حضور داشتند و موضوعات مربوط به کیفیت و نحوه برگزاری این جشنواره در قم مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

وی یاد آور شد: همچنین دستورالعمل نحوه برگزاری و اجرای جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی در استان‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با همکاری و تلاش مسؤولان هیأت‌‌های عضو ستاد دستاورد خوبی برای ورزش قم به دنبال داشته باشد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از مسؤولان هیأت‌‌های ورزشی استان می‌خواهیم که ضمن اطلاع‌رسانی مناسب برای حضور ورزشکاران زیر مجموعه هیأت‌‌های خود در طرح استعدادیابی ورزش همگانی قم، مربیان ارشد هر دو بخش آقایان و بانوان خود را برای شرکت در دوره توجیهی این جشنواره به دبیرخانه ستاد در این اداره‌کل معرفی کنند.
ارسال نظرات