خبرهای داغ:

یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در آیسک

کد خبر: ۸۸۰۶۱۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی ستاد مردمی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع آیسک برگزارشد.

در این مراسم که جمع کثیری از مردم ولایتمدار، بسیجیان ، بخشدار و اعضای شورای شهر آیسک حضور داشتند پس از تلاوت آیات قرآن توسط قاریان ، مراسم ختم توسط آقای عابدینی و فاتحه خوانی انجام شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک درباره خدمات و تلاش های مجاهدانه یار دیرین امام ، انقلاب و رهبری سخن گفت.

وی با بیان بخش هایی از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: هوش وافر و حضور در تمام عرصه ها از خصوصیات کم نظیر این مجاهد نستوه بود که درکنارصمیمیت کم نظیر واطلاعات فوق العاده درتمام مسائل شخصیت ایشان را متمایز کرده بود.

وی به روحیه کار و تلاش آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و سازندگی را شاخصه دیگر وی برشمرد.

امام جمعه آیسک با اشاره به اینکه مسولان در نظام جمهوری اسلامی باید اینجوری باشند افزود: جدیت در امر سازندگی و نترسیدن از طرح های بزرگ وشهامت در ورود به کارهای بزرگ دیگر شاخصه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

به گفته وی آقای هاشمی بفکر سازندگی کشور بودندوبرغم اختلاف نظرها در طول سالیان مختلف که موجب وسوسه خناسان شده بود همواره دو خط قرمز انقلاب و رهبری را حفظ کرد و تا آخرین لحظه عمر از ارادت قلبی اوبه رهبری کاسته نشد.

وی در ادامه به کمک بی نظیر در بحث انتخاب رهبر بعد ارتحال امام ره اشاره کرد و حضور گسترده آحاد مردم در مراسم وداع و تشییع آن فقید سعید را نشانه پای بندی مردم به انقلاب و یاران صدیق امام و رهبری دانست.

در این مراسم بیانیه شورای اسلامی شهر آیسک به مناسبت این ضایعه بزرگ توسط حسن صنعتی سخنگوی شورا قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها