قاتل متواری در کمتر از 12 ساعت در اراک دستگیر شد

عامل قتل‌های صبح امروز در کلانشهر اراک با عملیات ضربتی پلیس در کمتر از 12 ساعت در یکی از خیابان‌های این کلانشهر دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۰۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز در حادثه تیراندازی که در دو منطقه از کلانشهر اراک رخ داد 6 نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
در این حادثه تیراندازی 5 نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند که مجروحین برای درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک منتقل شدند؛ یکی از مجروحین حادثه نیز به دلیل شدت جراحت فوت کرد.
تیراندازی خیابان طالقانی سه کشته و  دو زخمی و تیراندازی خیابان سی متری دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده پلیس استان مرکزی در این خصوص گفت: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد افراد مسلح وارد ۲ منزل مسکونی در شهر اراک شده اند و اقدام به تیراندازی به سمت اعضای خانواده‌های مذکور کرده اند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس خودروی آنان در یکی از محله های اراک کشف شد.
فرمانده پلیس استان مرکزی تصریح کرد: در مدت زمانی کوتاه یکی از مضنونان به همراه راننده دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای به دام انداختن ضارب دیگر ادامه دارد. فرد دستگیر شده برادر ضارب اصلی که مجرم سابقه دار و به تازگی از زندان آزاد شده می باشد.
سردار عزیزی اظهار کرد: انگیزه قتل به قصد انتقام جویی و اختلاف های قبلی قاتلان با افراد مورد حمله بوده است.
وی افزود: در کمتر از 12 ساعت ماموران انتظامی موفق شدند قاتل فراری را در یکی از خیابان‌های اصلی شهر در حالی که با یکی از دوستان خود قرار گذاشته بود در یک عملیات ضربتی به دام بیاندازد.
فرمانده پلیس استان مرکزی تصریح کرد: عوامل قتل و عامل جنایت شناسایی شدند. یکی از همدستان و مشارکت کنندگان در قتل که برادر قاتل بوده است دستگیر شدند همچنین راننده‌ای که نسبت به جابجایی عامل اصلی مبادرت کرده بود در همان ساعات اولیه دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از کشته شدگان از ماموران نیروی انتظامی است، گفت: این مامور در شهری دیگر خدمت می کرده که برای مرخصی به منزل پدری خود آمده بود که متاسفانه وی نیز در این حادثه به قتل رسیده است.
 سردار عزیزی ادامه داد: کشته شدگان سه مرد و سه زن از دو خانواده هستند. سه نفر نیز مجروح شده است.
طاهری دادستان استان مرکزی تصریح کرد: علت این حادثه تصفیه حساب شخصی بوده چرا که یکی از این خانواده‌ها در دستگیری این متهم در سال گذشته با پلیس همکاری داشته است که از این خانواده چهار نفر کشته شدند همچنین پدر و مادر مقتولی که سال گذشته توسط برادرزاده این آقا به قتل رسیده بود.
وی افزود: سال گذشته به دنبال یک نزاع متاسفانه قاتل و برادرزاده‌اش با شخصی درگیر شده که برادرزاده وی مرتکب قتل می شود ولی وی در قتل مشارکت نداشته و با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات