خبرهای داغ:

تمسک به حبل الله شاه کلید ایجاد وحدت در جامعه است

امام جمعه روانسر گفت: تمسک به حبل الله شاه کلید ایجاد وحدت در جامعه است و توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی را نابود می کند.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۲۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: قرآن کریم وسیله نجات بشریت و به عنوان حبل الله مایه برکت و عظمت امت های اسلامی می باشد.
وی تصریح کرد: قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره بر اتحاد بین مسلمانان تاکید داشته و وحدت، عامل اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی تاثیرگذار در ایران اسلامی و جهان اسلام بود که خدمات و دلسوزی های ایشان برای نظام ستودنی است.
ماموستا غفوری ادامه داد: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین این عالم مجاهد نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی ایشان برای نظام و انقلاب بود.
وی با اشاره به سالروز تشکیل شوراهای آموزش پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه در پیشرفت جوامع است و شورای آموزش و پرورش تصمیم ساز مقوله تعلیم و تربیت شهرستان است که باید نسبت به پیگیری وعملیاتی کردن مصوبات خود اهتمام جدی داشته باشد.
خطیب جمعه جمعه روانسر با انتقاد از هجوم متکدیان به این شهرستان تاکید کرد: حضور متکدیان در نقاط مختلف شهرستان جلوه زشتی دارد که باید نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی آنان اقدام شود.
ماموستا ملا عبدالله غفوری با اشاره به آیه 25 سوره حدید گفت: انبیا و پیامبران الهی با دلایلی روشن و محکم مبعوث شده اند و کتاب های آسمانی نیز نازل گشته اند تا مسیر توحید و هدایت مردم مشخص باشد و مردم به اجرای عدالت و احقاق بپردازند و دین خدا را یاری کنند.
ارسال نظرات